اخبار Dead Space Remake

اخبار Dead Space Remake

بازی Dead Space Remake تحت هدایت Assassin’s Creed Valhalla’s Game است!!!

جدیدترین اخبار Dead Space Remake

باپتیزات ۱۶ سال در یوبیسافت بود و همچنین بر روی Assassin’s Creed Origins ، Unity و Black Flag کار میکرد.

بازی Dead Space Remake توسط اریک باپتیزات ، مدیر بازی قبلی Assassin’s Creed Valhalla رهبری می شود که پس از ۱۶ سال از یوبی سافت جدا شد و به EA Motive پیوست.

در اخبار Dead Space Remake آمده که باپتیزات اخبار را در LinkedIn (یک شبکه اجتماعی برای یافت کار)به اشتراک گذاشت و گزارشی را در ژوئن ۲۰۲۱ تأیید کرد که او Ubisoft را بعد از تقریباً دو دهه ترک کرد و به EA Motive پیوست.

با توجه به LinkedIn خود ، باپتیزات در آوریل ۲۰۲۱ به EA Motive پیوست ، که ممکن است تصور ما را در مورد این پروژه توضیح دهد.

در صورتی که Baptizat فعلا به عنوان مدیر بازی در Assassin’s Creed Valhalla شناخته می شد.او همچنین طراح بازی اصلی Assassin’s Creed Origins ، Assassin’s Creed Unity ، Assassin’s Creed IV Black Flag ، Shaun White Skateboarding ، James Cameron AVATAR و Surf’s Up بود.

خود EA Motive در سال ۲۰۱۵ توسط جید ریموند تاسیس شد – که شاید بیشتر به دلیل کمک به ایجاد Assassin’s Creed و Watch Dogs شناخته شده است – و این استودیو به Star Wars Battlefront 2 کمک کرد که باعث شد اخیراً Star Wars: Squadrons را منتشر کند.

بازی Dead Space Remake در EA Play Live 2021 رسماً معرفی شد و برای PS5 ، Xbox Series X و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در حالی که تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نشده است ، ما اولین نگاه اجمالی به نسخه به روز بازی ترسناک بقا را از سال ۲۰۰۸ دریافت کردیم.

 

نظرتونو درباره اخبار Dead Space Remake با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید:

۸ تا از بهترین بازی های موبایلی

نقد و بررسی بازی Ghost Runner

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x