بازی های ماه آگست گیم پس

بازی های ماه آگست گیم پس

با ما همراه باشید با بازی های ماه آگست گیم پس که شامل بازی های بزرگی مثل Hades . Curse of the Dead Gods و Skate هست

موس یا کنترلرهای خود رو آماده کنید! ما لیستی از بازی ها که داره به زودی برای Xbox Game Pass منتشر می شود ، شامل برخی از خدایان مرده ، برخی خدایان نه چندان مرده ، رانندگی و اسکیت و موارد دیگر بیایید در مقاله بازی های ماه آگست گیم پس پرش می کنیم !

Curse of the Dead Gods (Cloud, Console, and PC)August 5

یکی از بازی های مهم بازی های ماه آگست گیم پس Curse of the Dead Gods هست. شما به دنبال ثروت های ناگفتنی ، زندگی جاودانه ، قدرت های الهی هستید – این معبد ملعون می شود ، یک هزارتوی به ظاهر بی نهایت از گودالهای ته ته ، تله های مرگبار و هیولاها. حرص و آز شما را به مرگ می رساند ، اما این راه فراری نیست. برخیزید تا دوباره بجنگید و از خدایان بدخیم که در این مکان معلق هستند سرپیچی کنید!

بازی Dead cells سال ۲۰۱۸ جایزه های زیادی رو در زمینه بازی اکشن دریافت کرد.

 

Dodgeball Academia (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – August 5

ID@Xbox به بازی هایی از ماکروسافت می گویند که مثل بازی های مستقل از توسعه دهنده های تازه کار و معدودی استفاده می کنند اما با کمک ماکروسافت.

خود را برای فرار ، غوطه وری ، غوطه وری و غواصی در Dodgeball Academia موجود با Xbox Game Pass در روز اول آماده کنید! این RPG ورزشی پر جنب و جوش شما را در دنیایی قرار می دهد که زنده بازی می کند و نفس می کشد. با تمرین برای تبدیل شدن به قهرمان نهایی – تسلط بر زمین و خارج از زمین ، دوستی ایجاد کنید و رقیبان خود را توسعه دهید.

Katamari Damacy Reroll (Cloud, Console, and PC)August 5

شاهزاده متوقف كننده هيچ كدام برگشت و آماده است! هنگامی که پادشاه همه کیهان به طور تصادفی همه ستارگان آسمان را نابود می کند ، به شما ، پسر شاهزاده اش ، به اندازه یک پینت دستور می دهد که چشمک را در آسمان بالا بازگردانید. به پادشاه در ماجراجویی عجیب و غریب خود برای بازیابی ستاره ها بپیوندید – اکنون در حالت Full HD!

Lumines Remastered (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – August 5

بازی ای که به زیبایی عناصر صدا ، نور و عملکرد پازل را به یک تجربه جذاب و در عین حال آسان برای بازی پیوند می دهد. شما در مرکز فعالیت های پرانرژی و پرانرژی هستید در حالی که به خانه های فوق العاده ، ترنس و تکنو می پردازید!

 

Skate (Console) EA Play – August 5

یکی از بازی های مهم بازی های ماه آگست گیم پس skate هست. با پیوستن اسکیت به EA Play به جایی بازگردید که همه چیز شروع شد! تحت تعقیب نگهبانان امنیتی قرار بگیرید ، شهروندان را تحت تأثیر قرار دهید یا آنها را آزار دهید ، با افراد حرفه ای سوار شوید ، مغازه های اسکیت بازی را کشف کنید و نقاطی را در این شهر کاملاً واکنشی به خود اختصاص دهید!

 

Skate 3 (Cloud) EA Play – August 5

فرنچایز برنده جایزه های متعدد به اسکیت ۳ می رسه. زمینه جدیدی ایجاد می کند. تیم نهایی را بسازید و چهره شهر را در این تجربه قطعی اسکیت بورد با EA Play تغییر دهید.

Starmancer (Game Preview) (PC) ID@Xbox – August 5

هنگام ایفای نقش یک هوش مصنوعی قدرتمند ، از پروتکل اطاعت کنید یا سرکش بروید. در Starmancer. بنادر شلوغ فضایی ، آزمایشگاه های مخفی و دستگاه های جوجه کشی برای تخم مرغ های مرموز بسازید. در برابر گرسنگی ، خرابکاری و زامبی های فضایی دفاع کنید. نگران نباشید ، شما همیشه می توانید انسان های بیشتری پرورش دهید.

Art of Rally (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox August 12

Art of Rally یک تجربه تلطیف شده است که از دوران طلایی رالی از خالق Absolute Drift الهام گرفته است. از گزینه های دوستانه برای مبتدیان گرفته تا حالت های رانندگی که با تجربه ترین رانندگان را به چالش می کشد ، در سراسر جهان با محیط های رنگارنگ و سبک ، از جمله کنیا با ۴ اتومبیل جدید ، ۶ پیست جدید ، و یک منطقه آزاد رایگان دیگر حرکت کنید!

 

Hades (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox August 13

ID@Xbox بودن این بازی برای این هست که ورژن پورت ایکس باکس بازی توسط ماکروسافت بوده

یکی از بازی های مهم بازی های ماه آگست گیم پس Hades هست. در مبارزه با دنیای زیرین اسطوره یونان در این بازی سال با بردن خزنده سیاه چال سرکش مانند مبارزه کنید. شما از قدرت ها و سلاح های افسانه ای Olympus استفاده خواهید کرد ، در حالی که قوی تر می شوید و با هر تلاش فرار منحصر به فرد داستان را بیشتر باز می کنید.

بازی Hades جایزه های زیادی رو حتی در بخش بهترین بازی سال دریافت کرده و جزو بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ بوده.

 

Microsoft Solitaire Collection: Premium Edition (PC)August 17

بخشی از بازی ترین بازی ویدیویی تاریخ شوید! یک تجربه بدون آگهی در نسخه Premium ، از جمله کارت انحصاری Xbox Game Pass ، دریافت کنید! از بهترین بازی های کارتی Solitaire در یک برنامه ، به علاوه چالش های روزانه ، رویدادهای رقابتی ، دستاوردهای Xbox و موضوع جدید Xbox لذت ببرید. کشف کنید که چرا میلیون ها نفر در سراسر جهان بیش از ۳۱ سال است که این کلاسیک جاودانه را دوست دارند.

 

فراموش نکنیم که بازی The Ascent هم یک روز قبل آگست در گیم پس منتشر شد که می تونید نقد بازی The ascent رو از سایت گیمریما بخونید.

این بود بازی های ماه آگست گیم پس تا ماه بعد که بازی های جدید ماه گیم پس رو براتون پوشش بدیم نظراتتون رو برامون در مورد بازی های ماه آگست گیم پس بنویسید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x