بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست

بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست

به نیمه ماه آگست رسیدیم و می پردازیم به بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست که قرار تو تاریخ های مشخص شده  به این سرویس اضافه بشن.

Red Dead Redemption 2

اول بریم سراغ شاهکار راکستار Red Dead Redemption 2 که شایعاتی وجود داره که با رفتن Gta 5 از Game Pass مجدد به این سرویس بر می گرده و جز بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست هستش.

اما تاریخ دقیقی برای این برگشتن این بازی به این سرویس مشخص نشده اما در حال حاضر مود مولتی پلیر این شاهکار روی این سرویس در دسترس هست.

نقد و بررسی Red Dead Redemption 2در سایت گیمریما

 

همون طور که در عکس هم دیدید سه تا از بازی های EA که هم اکنون بر روی گیم پس آلتیمت قابل بازی هستند از امروز ۱۷ august بر سرویس کلاود ایکس باکس در دسترس قرار گرفته

سرویس کلاود

این سرویس سرویسی هست که به کاربر اجازه این رو میده که از طریق اینترنت بازی رو برای خودش به صورت استریم بازی کنه و نیازی به کنسول نداره و فقط به اکانت گیم پس لازم داره بعدا در مقاله ای در مورد سرویس کلاود ایکس باکس توضیحاتی میدهیم.

 

از دیگر بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست به غیر از بازی های سرویس کلاود میشه از بازی های زیر که در غکس هم دیدید نام برد.

Recompile (Cloud, Console, and PC) – Aug. 19

در این بازی پلتفرمر هک کنید مبتنی بر اکتشاف به دنیای دیجیتال خیره کننده نفوذ کنید. ۳D sci-fi Metroidvania Recompile دارای نبرد شدید ، بسترهای سخت ، توانایی های فوق العاده قدرتمند و سیستم هک کردن محیطی منحصر به فرد است. بسیاری از موانع ، تا دشمنان ، قابل دستکاری و دور زدن هستند.

 

Train Sim World 2 (Cloud, Console, and PC) – Aug. 19

 

Twelve Minutes (Cloud, Console, and PC) – Aug. 19

این بازی یکی از بهترین بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست که پیش نمایش بازی ۱۲ minutes از سایت گیمریما حتما پیشنهاد میشه که داستان اصلی این بازی رو به طور کامل توضیح دادیم که این بازی به طور خلاصه یک بازی معمایی هست که شما دوازده دقیقه وقت دارید تا زمانی که پلیس به خونه شما میرسه شما باید معما ها و پازل هایی که جلو شما قرار میگیره که اکثرا جنایاتی هست که توسط همسر شما انجام شده حل کنید . دیگه بیشتر از این بازی توضیح نمی دم و حتما پیشنهاد می کنم که پیش نمایش این بازی رو از سایت گیمریما بخونید.

Psychonauts 2 (Cloud, Console, and PC) – Aug. 25

از دیگر بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست Psychonauts 2 یک بازی ویدئویی پلتفرمی است که توسط Double Fine توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این بازی در مراسم The Game Awards 2015 اعلام شد و قرار است در ۲۵ آگوست ۲۰۲۱ در Microsoft Windows ، macOS ، Linux ، PlayStation 4 ، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شود.

Psychonauts 2 یک بازی پلتفرم سوم شخص خواهد بود که از نظر گیم پلی مشابه نسخه اول که نوستالژی برای خیلی از ما هاست است. بازیکن ، Raz را کنترل می کند ، یک روانگردان تازه فارغ التحصیل با توانایی های روانی قوی ، همانطور که در ذهن دیگران کاوش می کند. بازیکن از “Psi-Powers” ، مانند telekinesis ، pyrokinesis و levitation ، در ترکیب با عناصر رایج بازی پلتفرم ، برای کشف دنیای ذهنی چندین شخصیت غیر بازیکنی استفاده خواهد کرد.

 

Myst (Cloud, Console, and PC) – Aug. 26

 

این بود از بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست که براتون پوشش دادیم بازی هایی هم آخر این ماه دارن از این سرویس میرن مثل Blair Witch و Double Kick Heroes و NBA 2K21 و Stranger Things 3: The Game

نظراتتون رو حتما در مورد بازی های جدید گیم پس نیمه ماه آگست رد سایت گیمریما بنویسید و به بقیه نقد و بررسی هامون ی سری بزنید با این کارتون به ما انرژی بدین.

نقد بازی Doom Eternal

نقد بازی The Ascent

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x