بزرگترین بازی های Mobile جدید که در سال ۲۰۲۲ عرضه می شوند

بزرگترین بازی های Mobile جدید که در سال ۲۰۲۲ عرضه می شوند:

بنابراین، شما Game های Mobile را دوست دارید، نه؟ خوب، شما به جای درستی آمده اید، زیرا ما آنها را در اینجا در گیمیریما کاملا دوست داریم.
به قدری که تصمیم گرفتیم لیستی از همه بازی‌های Mobile جدید بزرگی که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند ایجاد کنیم تا بدانید منتظر چه چیزی هستید. ما حتی این را با گذشت سال به‌روزرسانی می‌کنیم و با کشف نسخه‌های جدید به آن‌ها اضافه می‌کنیم،
بنابراین هرگز یک بازی جدید هیجان‌انگیز را برای بازی از دست ندهید.
به نظر می رسد سال خوبی نیز باشد، با بازی های Mobile جدید بزرگ در سال ۲۰۲۲ از جمله Final Fantasy VII: Ever Criss، Diablo Immortal و DC Heroes & Villains.
این حتی بدون اشاره به بازی جدیدی در سری Tomb Raider نیز در راه است.
با این حال، اگر شما از نوع بی حوصله هستید، ما بازی های زیادی را در حال حاضر به شما پیشنهاد می کنیم.
ما بهترین پلتفرم‌ها را با بهترین بازی‌های iOS و بهترین لیست‌های بازی‌های اندروید جمع‌آوری کرده‌ایم،
و شما چیزهای زیادی پیدا خواهید کرد که شما را در بهترین بازی‌های RPG Mobile و بهترین فهرست‌های MMORPG Mobile مشغول نگه دارند.
بزرگ‌ترین Game های Mobile جدید که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند در اینجا آمده‌اند:
هارلی کوئین، بتمن و زن شگفت انگیز در گاتهام ایستاده اند

DC Heroes & Villains

mobile

من تمایل دارم از Game های گیج‌کننده‌ای مثل طاعون پرهیز کنم، که باعث تعجب بیشتر می‌شود که یکی از موردانتظارترین بازی‌های Mobile من برای سال آینده بخشی از این سبک باشد.
DC Heroes & Villains وعده می دهد که مکانیک های Game گیج سه را با اجزای RPG در یک اولین منحصر به فرد برای این جهان وحشتناک ترکیب کند.
البته، این واقعیت که این یک Game DC است، من را هیجان زده کرده است، به خصوص که من چرخ سوم در رابطه جوکر و هارلی هستم. این من را به خوبی به دلیل اصلی هیجان من می رساند، لازم نیست شما قهرمان باشید. در عوض، شما می توانید یک شرور باشید، و بیایید صادق باشیم، آنها بسیار سرگرم کننده هستند.
هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای DC Heroes & Villains وجود ندارد، اما لودیا در اوایل سال ۲۰۲۲ بازی را در نظر گرفته است.
مبارزه با یک رئیس در Diablo Immortal

DIABLO IMMORTAL

Diablo Immortal یک MMORPG منحصر به فرد برای Mobile است که به شما امکان می دهد در کنار دوستان خود در مکان ها و سیاه چال های قابل تشخیص مختلف بجنگید.
داستان بین وقایع Diablo II و III اتفاق می افتد و شما را مجبور می کند از رستاخیز Diablo جلوگیری کنید.
شما می توانید به عنوان یک بربر، صلیبی، شکارچی شیاطین، راهب، نکرومنسر یا جادوگر در دنیای Sanctuary بازی کنید و دشمنان سخت را شکست دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به راهنمای تاریخ انتشار Diablo Immortal ما بروید.

FINAL FANTASY VII: EVER CRISIS

Final Fantasy VII: Ever Crisis یک Game RPG تک نفره است که کل جدول زمانی Final Fantasy VII را در بر می گیرد.
Tetsuya Nomura فاش کرد که Ever Crisis یک عنوان رایگان با مکانیک gacha است که سلاح‌ها و مجموعه لباس‌های ویژه را باز می‌کند.
فراتر از آن، Game دارای سیاه چال‌های ویژه برای کاوش و نبردهایی است که فراتر از آن چیزی است که در Final Fantasy VII اصلی نشان داده شده بود.
اگر نمی‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر صبر کنید، مطمئن شوید که راهنمای تاریخ انتشار Final Fantasy 7: Ever Crisis را بررسی کنید.

TOMB RAIDER RELOADED

من تمام سال منتظر انتشار این Game بودم، اما این انتظار اکنون به سال ۲۰۲۲ می رسد.
Tomb Raider Reloaded قول می دهد که برای هر طرفدار لارا کرافت یک Game ضروری باشد. این Game بخشی از ژانر اکشن آرکید است و به نظر می رسد شما را به سفری نوستالژیک ببرد.
البته، Game دقیقاً همان چیزی است که از Tomb Raider انتظار دارید، و آن معماها، مصنوعات، مقبره ها، اسلحه ها، و من انگشتانم را روی هم گذاشته ام، می توانیم آن دایناسور را ببینیم.
هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما می دانیم که برای اوایل سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است و Square Enix Mobile London روی عنوان کار می کند.

Disney Mirrorverse

چندجهانی؟ آن چیست؟ ما در مورد Mirrorverse صحبت می کنیم! Disney Mirrorverse با متحد کردن گروهی از شخصیت‌های بسیار دوست‌داشتنی دیزنی و پیکسار، وعده می‌دهد که عناصر RPG را با مبارزات بلادرنگ در دنیایی هیجان‌انگیز و اکشن‌محور ترکیب کند.
طراحی‌های تکامل‌یافته نگهبان‌ها، از سالی زره‌پوش گرفته تا خوشگلی با کارکنان، بسیار جذاب به نظر می‌رسند، و ما نمی‌توانیم منتظر فرو رفتن در این دنیای تازه و تغییر یافته باشیم.
Disney Mirrorverse هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما در فیلیپین آزمایش بتا را پشت سر گذاشته است، بنابراین امیدواریم زمان زیادی طول نکشید تا بتوانیم به جادو بپردازیم.
ساعاتی بیش از آنچه که دوست داشتم اعتراف کنم در روز گذشته در Torchlight II صرف کردم،
بنابراین بسیار هیجان‌زده هستم که Torchlight: Infinite را که در آینده عرضه می‌کند، یک چرخش تازه در این مجموعه ارائه می‌کند،
در حالی که همچنان به نسخه اصلی وفادار می‌مانم. ۲۰۰ سال پس از وقایع Torchlight II،
شما خود را در عصر Ember Tech می‌بینید،
در حالی که در تلاشی حماسی برای جلوگیری از تخریب سرزمین مقدس Leptis توسط Ember Blight شروع می‌شوید.
پر از حیوانات خانگی شایان ستایش، نبردهای سریع، اکشن-RPG (بدون خنک کردن، چه؟)، و قهرمان سازی انعطاف پذیر، این در حال شکل گیری به یک گنج واقعی است.
بازی در حال حاضر در حال گذراندن یک نسخه آزمایشی بسته است که می توانید در وب سایت رسمی ثبت نام کنید.
همچنین می‌توانید هر گونه به‌روزرسانی را در وبلاگ توسعه‌دهنده و انجمن‌های گفتگو زیر نظر داشته باشید.

PLANTS VS ZOMBIES 3

خوب، چند سالی است که ما یک ورودی جدید در سری های اصلی داشته ایم، بنابراین من هیجان زده هستم که ببینم Popcap و EA دقیقاً در حال پختن چه چیزی هستند.
Popcap آن را اینگونه توصیف می کند: “PvZ 3 همه چیز در مورد این است که شما را به چمن بازگرداند، جایی که همه چیز شروع شد”، بنابراین بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که یک تغییر مدرن در اکشن کلاسیک دفاع از چمن پیدا کنند.
من شخصاً امیدوارم که این ورودی از جنون تراکنش‌های خرد که PvZ2 را برای من خراب کرده است، دور شود، زیرا اغلب در مسیر همه چیزهایی قرار می‌گیرد که در مورد نسخه اصلی دوست دارم. همچنین، لطفا Popcap، اجازه دهید آن را در حالت افقی و همچنین عمودی بازی کنم.
این فقط منطقی است.

STAR WARS HUNTERS

یک بازی نبرد چند نفره مبتنی بر تیم در جهان جنگ ستارگان؟ من را ثبت نام کن من از طرفداران پر و پا قرص Overwatch و Apex Legends هستم، بنابراین ایده ترکیب این ایده‌های عالی با بیگانگان و شخصیت‌های نمادین جنگ ستارگان واقعاً هیجان‌انگیز است.
اگر به من می گویید که می توانم به عنوان یک ووکی به دشمنان حمله کنم و با چکش به آنها ضربه بزنم، بازی شما را انجام خواهم داد.
در حالی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد این بازی نخواهیم داشت، احتمالاً تعداد زیادی بیگانگان جالب از گوشه و کنار جهان جنگ ستارگان به دست خواهد آمد،
بنابراین ما هیجان زده هستیم که ببینیم Star Wars Hunters در سال آینده چقدر خوب بازی می کند. .
و این برای لیست ما از بزرگترین بازی‌های Mobile جدید است که می‌توانید در سال ۲۰۲۲ انتظار داشته باشید.
هر از گاهی اینجا را بررسی کنید، زیرا ما این راهنما را با بازی‌های جدید بیشتری به‌روزرسانی می‌کنیم.
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی بنواز

مرسی از نظرتون

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x