Redfall دارای چندین پایان نخواهد داشت.

Redfall دارای چندین پایان نیست.

Redfall

Harvey Smith، مدیر استودیوی Arkane Austin تأیید می کند که Redfall دارای پایان های متعدد نخواهد بود و دلیل آن را در مصاحبه اخیر توضیح می دهد.

redfall

Arkane یکی از توسعه دهندگان زیر چتر Bethesda است که توسط مایکروسافت در طول خرید بزرگ خود خریداری شد و برای بسیاری از طرفداران، یکی از سلاح های مخفی برند Xbox است. آخرین بازی Arkane Deathloop، به دلیل تعهدات قراردادی، انحصاری کنسول PS5 با زمان محدود است، اما به نظر می‌رسد همه یا حداقل بیشتر بازی‌های آینده انحصاری Xbox خواهند بود. Redfall یکی از این نمونه هاست.

بسیاری بدون شک منتظر ورود Deathloop به پلتفرم‌های Xbox هستند، اما به لطف خرید Bethesda، مایکروسافت تعداد زیادی بازی در افق دارد. Redfall در کنار استارفیلد تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد، اما این کیفیتی است که بسیاری از طرفداران به آن اهمیت می‌دهند، بنابراین این واقعاً چیز خوبی است. Redfall یک کنسول انحصاری ایکس باکس خواهد بود، اما این تنها راهی نیست که از بازی‌های گذشته Arkane فاصله می‌گیرد.

طی مصاحبه اخیر با IGN، هاروی اسمیت، مدیر استودیو Arkane Austin و مدیر خلاق Redfall، در مورد داستان بازی صحبت کرد. این هنوز هم یک تجربه انفرادی از بازی Arkane است، اما طرفداران می توانند با شرکای همکاری با خون آشام ها مقابله کنند. چه کسی بازی می کند چه کسی روی داستان تأثیر نمی گذارد، اما بر دیالوگ بازی تأثیر می گذارد. با این حال، طرفداران باید از هر کسی که انتخاب می کنند راضی باشند، زیرا نمی توانند شخصیت ها را در اواسط کمپین عوض کنند.

لیلا و دو شخصیت دیگر ردفال در حال بررسی یک منطقه روستایی هستند.
با این حال، خارج از دیالوگ، داستان با انتخاب بازیکن بدون تغییر باقی می ماند. هزاران عنصر کوئست جانبی وجود دارد که بازیکنان در صورت تمایل می توانند آنها را دنبال کنند، اما داستان راکد باقی می ماند. این کمی متفاوت از یک بازی معمولی Arkane است، و وقتی از او پرسیده شد که آیا Redfall دارای چندین پایان است، پاسخ اسمیت یک «نه» ساده بود.

Redfall

برای مقایسه، Deathloop دارای سه پایان اصلی است، به این معنی که Arkane از چند جهت از رویکرد معمولی جدا می شود. هر چند این آنها را راه بدی نمی کند. تا زمانی که گیم پلی Redfall در حد و اندازه باشد و داستان، همانطور که قول داده بود، یک تجربه سنتی Arkane را ارائه می دهد، عدم وجود چند پایان به عنوان کلی آسیب نمی رساند. دانستن این موضوع برای طرفداران Arkane خوب است، بنابراین در زمان عرضه به دنبال پایان های دیگر نخواهند بود.

تاریخ انتشار Redfall هنوز مورد سوال است. اعتقاد بر این است که Starfield و Redfall هر دو در اوایل سال ۲۰۲۳ راه اندازی می شوند، اما علیرغم اینکه هر دو در نمایشگاه اخیر Xbox و Bethesda Games ظاهر شدند، هیچ کدام ویندوز را تایید نکرده اند. اوایل می تواند به معنای هر زمانی در شش ماه اول باشد، به خصوص با توجه به اینکه این پنجره همان پنجره برای دو بازی Bethesda است. در هر صورت، طرفداران در مقطعی از سال آینده وارد ماجراجویی شکار خون آشام خواهند شد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Redfall در سال ۲۰۲۳ برای PC و Xbox Series X منتشر می شود.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x