شایعه کالکشن Uncharted

شایعه کالکشن Uncharted برای Pc

چند وقت پیش شایعه کالکشن Uncharted برای Pc پخش شد که احتمال انتشار همه Uncharted ها رو برای Pc قوت داد و ما در ادامه می پردازیم به این موضوع که شایعه کالکشن Uncharted به کجا رسیده.

شروع شایعات

ما قبلاً می دانیم که سونی قصد دارد بیشتر بازی های انحصاری خود را به رایانه شخصی منتقل کند. Horizon Zero Dawn و Days Gone با استقبال بسیار خوبی روبرو شدند که مطمئناً باعث شد سونی روند پورت را تسریع کند ، به همین دلیل است که آنها اخیراً متخصص پورت کامپیوتر Nixxes Software را خریداری کردند.

Sony Games on pc

در حال حاضر ، هیچ اطلاعیه رسمی برای پورت بعدی وجود ندارد ، اما فقط یک موضوع زمان است تا سونی جزئیات را فاش کند. و این جزئیات حداقل ممکن است به زودی منتشر شوند ، این چیزی است که اطلاعات لیک شده از ۴chan نشان می دهد.

تمام این شیعات از توییتی شروع شد که عکسی که بالا تر دیدید رو منشر که می تونید در این لینک ببینید.

عکس لو رفته

تصویری که می توانید در پایین مشاهده کنید شروع شایعه کالکشن Uncharted بود که دو روز پیش روی صفحه پیام بحث برانگیز ظاهر شد و نشان می دهد که Uncharted Collection پورت بعدی رایانه شخصی است که ظاهراً  تاریخ عرضه ۷ دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۰) شاهد انتشار این بازی باشیم.

Leak

مجموعه Uncharted شامل بازی های Drake’s Fortune ، Among Thieves ، Drake’s Deception ، A Thief’s End و The Lost Legacy می باشد. همون طور که بالا تر درمورد شایعه کالکشن Uncharted گفتیم این کالکشن شامل همه Uncharted ها هستش.

همان طور که گفته اول مقاله شایعه کالکشن Uncharted گفتیم هنوز چیزی تایید نشده و فقط در حد لیک و شایعه هستش ولی در ادامه همون توییت عکس لو رفته گفته شده که پوستر منتشر شده تاریخ ۱۵ شهریور را برای معرفی رسمی بازی نشان می‌دهد یعنی تا چند روز آینده شاید شاهد معرفی این بازی باشیم.

چون که این چند وقت خبر هایی از پول دادن اپیک گیمز برای انحصاری های پلی استیشن بوده و در عکس لو رفته  شایعه کالکشن Uncharted عکس اپیک گیمز هم هست پس میشه به این شایعه امید داشت.

همچنین

در کنار شایعه کالکشن Uncharted برای pc شاهد شایعاتی هم هستیم که شاید این کالکشن برای پی اس فایو هم منتشر بشه اینکه تمام Uncharted ها با آپگرید نسل جدید برای این کنسول نسل نه همراه نسخه Pc منتشر بشه.

نگاهی به مجموعه

نسخه اول این بازی Drake’s Fortune نام دارد که در سال ۲۰۰۷ برای PS3 منتشر شد و شروع داستان Nathen بود که این نسخه نمره بالا ۸۸ رو با ۶۶ نقد داره.

نسخه دوم که از نظر بسیاری بهترین نسخه این مجموعه است Among Thieves نام دارد که جایزه های زیادی رو برنده شده و نمره ۹۶ از ۱۰۵ منتقد رو داره.

نسخه سوم Drake’s Deception در سال ۲۰۱۱ برای PS3 منتشر شد و نمره ۹۲ رو گرفت و این نسخه آخرین نسخه روی کنسول نسل هفتم بود.

نسخه چهارم A Thief’s End در سال ۲۰۱۶ برای PS4 منتشر شد و توجه های زیادی رو به خودش جلب کرد این بازی موفق جدا از فروش خوبش نامزد جایزه های زیادی شد این بازی نمره ۹۳ از ۱۰۳ منتقد گرفت.

نسخه اسپین آف The Lost Legacy نام دارد که داستان فرعی یکی از کارکتر ها هست این بازی در سال ۲۰۱۷ برای PS4 منتشر شد و نمره ۸۴ از ۱۰۴ منتقد دریافت کرد.

Lost Legacy

این بود خبر شایعه کالکشن Uncharted امیدوارم از این خبر خوشحال شده باشید ما هم امیدوار هستیم که این کاکشن جذاب رو روی Pc ببنیم. نظرات حودتون رو حتما در مورد شایعه کالکشن Uncharted بنویسید که خیلی بهمون انرژی میده که بازم براتون اخبار رو پوشش بدیم.

یادتون باشه اگر این خبر در تاریخ ذکر شده تایید و معرفی بشه براتون در بخش اخبار سایت گیمریما براتون پوشش میدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x