Gotham Knights قرار نیست 4 نفره باشد.

Gotham Knights قرار نیست ۴ نفره باشد.

Gotham Knights

WB Games Montreal فاش می‌کند که Gotham Knights امکان بازی چند نفره دو نفره را فراهم می‌کند و شایعه‌ای که قبلاً در بین طرفداران منتشر شده بود را تصحیح می‌کند.

Gotham Knights

هنگامی که WB Interactive برای اولین بار Gotham Knights را معرفی کرد، این سوال در ذهن بسیاری از طرفداران این بود که چند قهرمان می توانند در یک زمان با هم مبارزه کنند و چند بازیکن می توانند آنها را کنترل کنند. خوب، با مروری کلی از گیم پلی بازی های Night wing و Red Hood، سرانجام به این سوال پاسخ کامل داده شد و باعث ناامیدی برخی از طرفداران پس از شایعه اخیر از فروشگاه پلی استیشن شد.

چند روز پیش خبری در مورد لیست Gotham Knights در فروشگاه پلی استیشن منتشر شد و ادعا کرد که این بازی در صورت بازی آنلاین با چهار نفره همراه خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که WB Games Montreal هرگز قصد نداشت این تعداد بازیکنانی باشد که می‌توانند با هم به ماموریت‌های Local یا آنلاین بپرند.

همانطور که اکنون در فروشگاه پلی استیشن اصلاح شده است، Gotham Knights هنگام بازی آنلاین، به جای چهار نفره ای که لیست قبلی نشان داده بود، با دو نفره همکاری می کند. علاوه بر این، فیلم اخیر گیم پلی بازی شامل جمله بندی است که نشان می دهد که دو نفره همیشه راهی برای تیم کردن طرفداران در زمان آنلاین بوده است.

همه اینها تایید می کند که بازی چند نفره در حالت آنلاین و تک نفره در حالت آفلاین به دو نفر محدود می شود. با این حال، اگر قرار باشد نظرات قبلی WB Montreal از طریق مصاحبه ها و گیم پلی در مورد Co-op آنلاین به طور واقعی مورد توجه قرار گیرد، این ممکن است بهترین باشد.

Gotham Knights

این محدودیت دو نفره در بازی چند نفره مطابق با نظرات قبلی سازنده در طول مصاحبه با IGN، GamesRadar و سایر رسانه‌ها است. طبق گفته WB Montreal، استفاده از بازی چهارنفره موجب ساختن تجربه ای است که شخصیت های زیادی با هم بازی می کنند. اساساً، حفظ نبرد Gotham Knights که برای دو بازیکن به جای چهار بازیکن طراحی شده است، نه تنها موجب برخوردهای سخت تر است، بلکه باعث می شود “dynamic duo” را نیز که در رسانه های مرتبط با بتمن بسیار محبوب است، پیش می برد.

تصمیم به عدم اجازه دادن به چهار بازیکن برای پیوستن به یکدیگر در Gotham Knights ممکن است برای برخی از طرفداران ناامید کننده باشد که این چهار شخصیت قابل بازی را دیدند و امیدوار بودند که با همه آنها وارد مبارزه شوند. با این حال، اگر اجازه دادن به بازیکنان اضافی در هر رویارویی به معنای طراحی مجدد کل بازی در اطراف مکانیک باشد، ممکن است گیم پلی انفرادی و دو نفره در نتیجه آسیب دیده باشد.

در حال حاضر، بازیکنان باید امیدوار باشند که این محدودیت به توسعه‌دهنده اجازه داده است تا ویژگی‌های باقی‌مانده در Gotham Knights را مانند سایر بازی‌های ساخته شده در رسانه‌های بتمن محکم و ثابت نگه دارد. با تمرکز توسعه بر روی بهترین بازی، این باید به تجربه کلی بهتری برای طرفداران منجر شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Gotham Knights قرار است در ۲۵ اکتبر برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x