تغییرات League of legends و LoL: Wild rift در 2022

تغییرات League of legends و LoL: Wild rift در ۲۰۲۲

با شروع سال ۲۰۲۲ تغییرات بزرگی در بازی های league of legends و LoL: wild rift اتفاق افتاده که در این مقاله همه این تغییرات را بررسی می کنیم پس با ما همراه باشید.

رونمایی از انیمیشن The Call برای ۲۰۲۲

the call lol

بازی League of legends (یا برای خلاصه گفتن LoL) با شروع هر سال یک انیمیشن به همراه یک موسیقی زیبا عرضه می کنند که این انیمیشن برای سال ۲۰۲۲، انیمیشن The call بوده شما می تونید این انیمیشن رو با کلیک کردن بر روی این لینک مشاهده کنید.

در این انیمیشن شخصیت های مختلف دنیای LoL به مبارزه با یکدیگر و یا کمک به یکدیگر می پردازند و موسیقی زیبای آن باعث می شود که این انیمیشن بسیار جذاب شود.

تغییرات League of Legends

این مقاله به دو قسمت تقسیم می شود، بخش اول تغییرات league of legends برای کامپیوتر و بخش دیگر تغییرات LoL: Wild rift.

اولین نکته آمدن تغییرات preseason بدون تغییر به بازی league of legends است که می توانید لیست کامل این تغییرات را در این مقاله بخوانید همچنین در کنار این تغییرات، challenge ها به بازی اضافه شده.

challenges

این challenge ها به ۵ دسته تقسیم می شوند که هر کدام با انجام دادن کار خاصی کامل شده و یک reward به شما می دهند، شما همچنین می توانید این challenge های انجام شده را به border خود در lobby بازی اضافه کنید.

5types

بعضی از این challenge ها نیز وجود شما را در این ۱۰ سال جشن می گیرند و لازم نیست که کاری برای بدست آوردن reward ها آن انجام دهید.

تغییرات mythic content و event pass در league of legends

battle pass content

battlepass بازی LoL برای کامپیوتر از این تابستون تغییرات بزرگی پیدا می کند و مانند بقیه بازی ها دارای سیستم Tier می شود که شما جوایز مختلفی را در Tier های مختلف دریافت می کنید.

سازندگان بازی اشاره کردند که تصمیم دارند prestige skin ها و hextech skin ها راحت تر قابل دریافت باشند پس prestige point ها و gem stone را از بازی را حذف کردند و جای این دو، mythic essence را به بازی اضافه کردند.

mythic essence

علاوه بر این، هر ماه چند عدد prestige skin را به shop بازی اضافه می کنند که با mythic essence قابل خرید است.

prestige skins

همچنین کسانی که prestige skin ها را قبلا داشته با آمدن آنها به shop بازی یک نسخه مخصوص این prestige skin را به طور رایگان دریافت می کنند.

prestige ultimate

جدا از این یک نوع thematic skin به بازی اضافه می شود به نام ashen knights که با mythic essence نیز قابل خرید در آینده می باشد.

امروزی شدن بعضی از skin ها و champion ها

caitlyn

LoL یک بازی بسیار قدیمی است که از سال ۲۰۰۹، توانسته champion ها و skin های زیادی را به بازی خود اضافه کند که بسیاری از آنها قدیمی شده و riot games سعی دارد که این champion ها و skin ها امروزی کند همانطور که با caitlyn در preseason مشاهده کردیم.

شخصیت بعدی که این update را دریافت می کند، ahri بوده که یکی از قدیمی ترین شخصیت های بازی league of legends می باشد.

ahri rework

همچنین برخی از champion ها نزدیک به ۱۰۰ روز است که skin دریافت نکرده اند و champion هایی که در زیر نام می بریم همه امسال یک skin دریافت می کنند:

  • Gangplank
  • Fiddlesticks
  • Rek’sai
  • Trundle
  • Rell
  • Orianna
  • Heimerdinger

در کنار این skin ها یک رویداد جدیدی به نام Battle bunnies در آینده به بازی اضافه می شود.

battle bunnies

اضافه شدن champion های جدید و Rework بعضی از قدیمی ها

zeri introduced

LoL روی کامپیوتر سالانه شخصیت های زیادی را دریافت می کند و riot games از اولین champion خود در سال ۲۰۲۲ به نام Zeri رونمایی کرد و همچنین تایید کرده که بر روی طراحی champion های جدیدی در support و jungle در حال کار هستند.

در کنار رونمایی از champion های جدید، در یک رای گیری داخل بازی شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک از champion های بازی یک rework دریافت کند، شما می توانید همین الان در این رای گیری از طریق client بازی شرکت کنید.

rework page

تغییرات LoL: Wild rift

در کنار تغییرات نسخه کامپیوتری LoL، نسخه گوشی این بازی به نام wild rift نیز دچار تغییراتی شده که اصلی ترین این تغییرات اضافه شدن dragon ها و همراه آن ها elemental rifts به بازی است.

elemental rifts

dragon ها در league of legends نقش کلیدی دارند و نبود آنها در wild rift باعث شد تا وجود jungler کمی بی معنی شود پس با شروع season 2022 شما می توانید این dragon ها را داخل بازی مشاهده و نابود کنید تا از قدرت های آنها به نفع تیم خود استفاده کنید.

اضافه شدن Sett و yummi به wild rift و عرضه کمتر champion ها در ۲۰۲۲

sett 2

 

با شروع season 2022 در LoL: Wild rift دو champion به این بازی به نام های sett و yummi اضافه می شوند که شما می توانید آموزش sett را همین الان بخوانید.

سازندگان Wild rift همچنین تایید کردند که با شروع season 2022 تعداد عرضه champion ها به این بازی از ۲ عدد به ۱ عدد کاهش پیدا می کند (البته بعد از عرضه sett و yummi).

اضافه شدن guild vs guild

gvg

آخرین تغییر LoL: Wild rift اضافه شدن guild ها به بازی بوده و شما می توانید مانند clash of clans دیگر guild ها را به جنگ دعوت کنید و در یک نبرد در summoners rift آنها را شکست دهید و loot های زیادی از skin تا emote دریافت کنید.

این بود نگاهی به تغییرات League of legends و LoL: Wild rift در ۲۰۲۲ اگر که از این مقاله خوشتان آمد حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x