Decemb

بازی های جدید گیم پس میانه ماه December

در اینجا بازی های غافلگیرکننده ای هستند که با سوپرایز در اواسط December به Game Pass می آیند

Mortal Kombat 11 و Firewatch و Among Us در ماه دسامبر به  بیشتر می‌پیوندند.

مایکروسافت اوایل این ماه از لیست بازی‌های Game Pass دسامبر ۲۰۲۱ رونمایی کرد. می‌دانیم که همه قبلاً بخش داستانی Halo Infninite (نقد و بررسی بخش داستانی بازی Halo Infinite) را دریافت کرده‌اند و احتمالاً مشتاق بودند تا Among Us and Aliens: Fireteam Elite را در اواخر این ماه به لیستشان اضافه کنند، اما کانال Xbox On YouTube که توسط Xbox UK اداره می‌شود، روز دوشنبه اعلامیه‌های بیشتری را منتشر کرد.

لیست این بازی های جدید به شرح زیر است:

۲۵ آذر مطابق با Lake (Cloud, Console, and PC) – December 16

lake game

یک درام شهری کوچک درباره ارسال پست در یک مکان زیبا. PC، Xbox One، Xbox Series X/S (نسخه آزمایش شده)، PlayStation 4، Nintendo Switch. Gamious/Whitehorn Digital. این مدار آرام برای افرادی که سعی می کنند قوانین راهنمایی و رانندگی را هنگام بازی Grand Theft Auto رعایت کنند، عالی است.

۲۵ آذر مطابق با Firewatch (Cloud, Console, and PC) – December 16

fire watch

Firewatch یک بازی ماجراجویی است که توسط Campo Santo توسعه یافته و توسط سازنده با همکاری Panic منتشر شده است. این بازی در فوریه ۲۰۱۶ برای مایکروسافت ویندوز، OS X، لینوکس و پلی استیشن ۴، برای Xbox One در سپتامبر ۲۰۱۶ و برای Nintendo Switch در دسامبر ۲۰۱۸ منتشر شد.

 

۲۵ آذر مطابق با Broken Age (Cloud, Console, and PC) – December 16

Broken Age یک بازی ویدئویی ماجراجویی با نقطه و کلیک است که توسط Double Fine ساخته و منتشر شده است. عصر شکسته اولین بازگشت تیم شفر کارگردان بازی به این سبک پس از Grim Fandango در سال ۱۹۹۸ بود و برای پلتفرم های Microsoft Windows، macOS، Linux، iOS، Android، PlayStation 4، PlayStation Vita و Xbox One منتشر شد.

 

۲۵ آذر مطابق با Ben 10: Power Trip (Cloud, Console, and PC) – December 16

 

۲۵ آذر مطابق با Mortal Kombat 11 (Cloud, Console, and PC) – December 16

mortal kombat 11

Mortal Kombat 11 یک بازی مبارزه ای است که توسط NetherRealm Studios ساخته شده و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است.

که یکی از موارد خاص این بازی کراس پلی بودن اون هست که حتما پیشنهاد میشه

 

۲۵ آذر مطابق با The Gunk (Cloud, Console, and PC) – December 16

gunk

یکی از بازی های مورد انتظار ماکروسافت که پیشنهاد میشه

The Gunk یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Image & Form توسعه یافته و توسط انتشارات Thunderful منتشر شده است. این بازی در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۱ روز اول روی گیم پس برای ویندوز، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شد.

 

۲۵ آذر مطابق با Race with Ryan (Cloud, Console, and PC) – December 16

Race with Ryan یک بازی ویدئویی مسابقه ای محصول سال ۲۰۱۹ است که بر اساس کانال یوتیوب Ryan’s World ساخته شده است. توسط ۳DClouds توسعه یافته و توسط Outright Games برای Microsoft Windows، Nintendo Switch، PlayStation 4 و Xbox One منتشر شده است.

 

۲۵ آذر مطابق با Paw Patrol: Mighty Pups Save Adventure Bay (Cloud, Console, and PC) – December 16

 

۲۵ آذر مطابق با Transformers: Battlegrounds (Cloud, Console, and PC) – December 16

TRANSFORMERS: BATTLEGROUNDS. با نزدیک شدن به MEGATRON شیطانی در Allspark، BUMBLEBEE و Autobots به یک فرمانده جدید برای کمک به نجات زمین نیاز دارند – شما! تیم خود را جمع آوری کنید و برای نبردی که از شهر مرکزی تا سایبرترون… و حتی به بازی چند نفره خواهد شد، وارد شوید!

 

این بود از بازی های جدید گیمپس اواسط ماه دسامبر ما باید منتظر به‌روزرسانی رسمی مایکروسافت باشیم که بعداً منتشر شود، اما اضافه‌شده‌های اواسط ماه ترکیبی عالی از بازی‌ها هستند. قبلاً بازی Mortal Kombat 11 را که برای Game Pass مورد لیک قرار گرفته بود، ولی خوب است که ببینیم این موضوع به واقعیت تبدیل شده است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x