جدید ترین Nintendo Direct

Nintendo Direct 2022 برای اواخر این هفته معرفی شد و بازی‌هایی را که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند را به نمایش می‌گذارد

بازی های جدید برای Nintendo در راه است

جدید ترین Nintendo Direct

Nintendo، پخش زنده بعدی Nintendo Direct را معرفی کرده است که در ۹ فوریه ۲۰۲۲(۲۰ بهمن ۱۴۰۰) پخش خواهد شد. این دایرکت کاملاً پر باری خواهد بود که در آن می توانید اخبار بازی های First-Party و Third-Party را انتظار داشته باشید؛ نه مانند Indie Directs این شرکت که بسیار مشتاق خود نمایی بوده است.

Nintendo امروز اخبار مربوط به Direct آینده را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که این کنفرانس در ساعت ۱۰ شب انگلستان(۰۱:۳۰ به وقت ایران) آغاز می شود و تقریباً ۴۰ دقیقه طول خواهد کشید. این شرکت بیان کرده است که می‌توان انتظار داشت که بیشتر بازی‌هایی را ببینیم که در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در طول نمایشگاه عرضه می‌شوند.

جدید ترین Nintendo Direct

این نمایشگاه جدید اولین بازاریابی بزرگ نینتندو در سال ۲۰۲۲ خواهد بود، بنابراین منطقی است که ما در مورد بازی هایی که این شرکت در نظر دارد در بقیه سال عرضه کند بیشتر ببینیم (و اگر همه چیز مطابقت داشته باشد مانند سال‌های گذشته، ما می‌توانیم انتظار حداقل سه کارگردانی دیگر را در بقیه سال ۲۰۲۲ نیز داشته باشیم).اگرچه Nintendo مستقیماً گفته است که این تمرکز بر روی بازی‌هایی است که در نیمه اول سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند، اما ممکن است تاریخ‌هایی را نیز برای چیزهایی که در اواخر سال ارائه می‌شوند دریافت کنیم.

به این ترتیب، منطقی است که ما بیشتر از دنباله‌های Legend of Zelda: Breath of the Wild، و Splatoon 3 و شاید حتی Bayonetta 3 ببینیم؛اگرچه به نظر می‌رسد که این بازی از روی زمین ناپدید شده است. اخیراً نیز شایعاتی در مورد عرضه سه‌گانه بازی‌های بتمن Arkham به سوییچ منتشر شده است؛ همچنین ممکن است برادران وارنر در طول ارائه چیزی مرتبط با آن را اعلام کند. هر چند همه اینها را با کمی اغراق در نظر بگیرید.

آخرین Nintendo Direct که پخش شد ،Animal Crossing: New Horizons Direct بود که در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۱۰ روز پیش) پخش شد.

 

بیشتر بخوانید: راکستار به صورت رسمی کار بروی GTA V را تایید کرد

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x