Midnight Suns Leak Details

تاریخ انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns لو رفت

همچنین احتمال حضور Spider-Man در Marvel’s Midnight Suns

Marvel's Midnight Suns

به دنبال اخباری که توسعه دهنده آن،Firaxis، اعلام کرد و ساخت بازی در اواخر سال ۲۰۲۱ متوقف شد، بازی Marvel’s Midnight Suns تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. در حالی که تاریخ رسمی انتشار این بازی RPG تاکتیکی هنوز معلوم نشده است، یک سری اطلاعات جدیدی لو رفته است که ممکن است از این تاریخ خبر دهد.

تصاویر باکس آرت فاش شده و جزئیات پیش‌سفارش، به تاریخ عرضه ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اشاره دارد. تصاویر لو رفته پس از ادعای حق چاپ توسط ۲K Games حذف شدند، اما قبل از اینکه ناظران آنها بتوانند همه چیز را پاک کنند، یک سری اطلاعات لو رفت و پخش شدند.

midnight-suns-lilith

به گفته Nils Ahrensmeier در توییتر، Midnight Suns دارای سه نسخه خواهد بود:

۱) نسخه استاندارد

۲) یک نسخه پیشرفته که با پنج اسکین پرمیوم (Captain America/Future Soldier, Captain Marvel/Mar-Vell, Magik/Phoenix 5, Nico Minoru/Sister Grimm, and Wolverine/X-Force) عرضه می‌شود

۳) یک نسخه Legendary شامل ۲۳ اسکین و یک Season Pass که به چهار بسته DLC دسترسی پیدا می کنید که هر کدام شامل یک قهرمان جدید قابل بازی، ماموریت ها، دشمنان و موارد دیگر می باشد.

Marvels-Midnight-Suns-New-Gameplay-With-Wolverine-In-Action

در مجموع دوازده قهرمان مارول در Midnight Suns حضور دارند: Doctor Strange, Magik, Iron Man, Wolverine, Ghost Rider, Blade, Captain America, Nico Minoru و Captain Marvel. اما درز تصاویر باکس آرت دو قهرمان اضافی را در قالب Spider Man و Scarlet Witch نشان داد. این به این معناست که هنوز یک قهرمان دیگر هست معلوم نشده است، در حالی که بازیکنان حدس میزنن سیزدهمین قهرمان بازی کارکتری با نام Hunter است.

به نظر می‌رسد نسخه لجندری Midnight Suns دارای کاور جایگزینی است که به جای افراد خوب، شخصیت‌های شرور را روی خودش دارد، همراه با Mother of Demons Lilith و نسخه‌های Venom، Hulk و Sabretooth. هالک و ونوم قبلاً ناشناخته بودند، بنابراین بازیکنان ممکن است انتظار داشته باشند که با این شخصیت‌ها و سایر کارکتر های مارول روبرو شوند، زیرا آنها تلاش می‌کنند از نابودی جهان جلوگیری کنند.

این بازی مجموعه مارول را به جاهای تاریک تری می‌برد، زیرا قهرمانان با شیاطین، جادوگران روبرو می‌شوند. از نظر زیبایی ، تا حدودی شبیه Diablo است و مطمئناً ترسناک تر از استاندارد مارول است. اگر این اطلاعات لو رفته درست باشند، به زودی میتونیم این بازی رو داشته باشیم.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x