Destiny 2 هفته آینده Devil's Lair Nightfall و Team Scorched را برمی گرداند.

Destiny 2 هفته آینده Devil’s Lair Nightfall و Team Scorched را برمی گرداند.

Destiny 2

بازنشانی هفتگی بعدی Destiny 2 به گیمرها Devil’s Lair را به عنوان Nightfall و Team Scorched را به عنوان حالت Crucible معرفی می کند.

هر بازنشانی هفتگی برای Destiny 2 همیشه چیزی برای تعقیب ارائه می دهد و هفته آینده چند سورپرایز برای فعالیت های لیست پخش به بازیکنان ارائه می دهد. با نزدیک شدن سریع به پایان فصل، بازیکنان می‌خواهند هفته آینده برای استفاده از آنچه که ارائه می‌ دهد، به بازی بپردازند.

بازنشانی‌های هفتگی Destiny 2 آیتم‌های فروش Eververse را تغییر می‌دهند، لیست پخش را به‌روز می‌کنند و پاداش‌های اوج را به‌روزرسانی می‌کنند، و نقشه‌ها و مأموریت‌های فهرست پخش را می‌چرخانند. بازنشانی ۲۵ ژانویه به بازیکنان یک ضربه آشنا به عنوان Nightfall برجسته و حالت بازی Crucible مورد علاقه طرفداران به ارمغان می آورد: Devil’s Lair و Team Scorched.

destiny 2

Nightfall هفته آینده، بازی کلاسیک Destiny 1 Devil’s Lair در شکوه تکرار شده‌اش خواهد بود. علاوه بر این، بازیکنانی که از PVP Destiny 2 لذت می برند می توانند خود را وارد جهنمی آتشین کنند که حالت بازی Team Scorched است. شگفتی دیگر این است که این هفته برای بازیکنانی که می خواهند وارد Gambit شوند، valor دو برابر خواهد داشت. بنابراین، این هفته برای تکمیل طلایی عنوان Dredgen یا تمرکز بر روی دستیابی به زینت Gambit برای پرتاب موشک Ascendency عالی است. علاوه بر لیست های پخش، بازیکنان همچنین می توانند انتظار چرخش در چالش های raid هفتگی، شبیه سازی های Clovis Bray و سایر فعالیت های مقصد را داشته باشند.

The Devil’s Lair Nightfall تفنگ فیوژن Plug One.1 و Uzume RR4 sniper rifle را drop خواهد کرد. بازیکنانی که به دنبال farm Nightfall هستند، می خواهند چندین رول اسلحه را بردارند. برای Plug ، Feeding frenzy One.1 و Reservoir Burst یک گزینه برتر برای بخش PVE بازی است، در حالی که رول با Under Pressure و Kickstart برای PVP خوب است. بازیکنانی که به دنبال Uzume RR4 هستند، triple tap و Vorpal Weapon را برای PVE و Snapshot و Vorpal Weapon/Demolitionist را برای PVP می خواهند. اگر farm Nightfall چیزی نیست که بازیکنان را مورد علاقه خود قرار دهد، Team Scorched حالت خوبی برای استفاده برای برخی از بازی‌های معمولی است.

destiny 2

در حالی که بازی Crucible با ظاهر شدن حالت بازی Team Scorched سرگرم کننده خواهد بود، Devil’s Lair Nightfall برای کسانی که می خواهند روی سلاح های این هفته کار کنند بسیار زمان بر است. این strike به سختی Grandmaster ممکن است بین ۲۵ تا ۳۰ دقیقه طول بکشد، اما از آنجایی که این strike دارای تعدادی نقاط خوب برای محافظت است، یک تیم هماهنگ نباید این strike را آزاردهنده بداند – مخصوصاً هنگام اجرای overload bows و stasis warlock.

با توجه به گسترش Witch Queen که تقریباً یک ماه دیگر باقی مانده است، اکنون بهترین زمان برای شروع به تهیه مواد آخر بازی مانند Ascendant Shards یا Enhancement Prisms است. با این حال، بازیکنانی که از قبل آماده هستند، از حالت Crucible این هفته لذت خواهند برد. به زودی، Bungie فصل را به پایان خواهد رساند و همه متوجه خواهند شد که چه اتفاقی برای Savathun، آنتاگونیست اصلی dlc بعدی خواهد افتاد.

destiny 2

Destiny 2 هم‌اکنون برای PC، PS4، PS5، Stadia، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x