Minecraft: Bedrock Edition به‌روزرسانی 1.19.20 منتشر کرد.

Minecraft: Bedrock Edition به‌روزرسانی ۱٫۱۹٫۲۰ منتشر کرد.

Minecraft

جدیدترین به‌روزرسانی برای Minecraft بیشتر بر تغییرات فنی در عملکرد، گیم‌پلی، Mob ها و Block ها به جای افزودن محتوای جدید تمرکز دارد.

Minecraft new update

از زمان انتشار در سال ۲۰۱۱، Minecraft شاهد به روز رسانی های مداوم برای عملکرد و محتوا بوده است که به کاربران امکان انتخاب حالت های مختلف بازی و همچنین معرفی زیاد گسترده ای از حیوانات، منابع و هیولاهای جدید را می دهد. با آخرین به روز رسانی ۱٫۱۹٫۲۰، ممکن است تغییراتی ایجاد شود که بازیکنان بخواهند با آن آشنا شوند تا بازی خود را روان تر اجرا کنند.

به‌روزرسانی آگوست ۲۰۲۲ برای Minecraft نسبتاً ساده است و به جای پیاده‌سازی منابع یا موجودات جدید، بر جنبه‌های فنی بازی تمرکز دارد. نسخه Switch اکنون دارای صفحه “ایجاد دنیای جدید” است، اوباش نیز اصلاحات زیادی را مشاهده کرده‌اند، در حالی که به‌روزرسانی‌هایی برای قابلیت پخش با یک سیستم روشن/خاموش ساده‌تر برای منو اضافه شده است.

در حالی که به‌روزرسانی فعلی مانند سایر به‌روزرسانی‌های اصلی که Minecraft در گذشته دیده است، بر جنبه‌های خلاقانه متمرکز نیست، این به‌روزرسانی برای رفع مشکلات فنی بیشتر بسیار مهم است و به‌روزرسانی بازی برای کنسول‌ها و موبایل‌ها نسبتاً ساده است. توجه زیادی به عملکرد و ثبات داده شد و خرابی‌های مربوط به تعامل Villager و مرور Market نیز برطرف شد.

گیم‌پلی نیز مانند Block های Sculk و Mob ها به شدت مورد توجه قرار گرفت. block ،Sculk ای که اخیراً در ۱٫۱۹ اضافه شده است، می‌تواند در بیوم Deep Dark یافت شود و توجه قابل‌توجهی به آن داده شده است و بخش مخصوص به خود را از Patch note دریافت می‌کند.

Minecraft new update

از آنجایی که به‌روزرسانی‌های زیادی برای بازی وجود دارد، ممکن است بازیکنی که پس از مدتی طولانی به Minecraft بازمی‌گردد، یک کلاینت یا قلمرو قدیمی را اجرا کند، اما این بدان معناست که بازی باید ارتقا یابد. سرعت قبل از به روز رسانی فعلی قادر به اصلاح خواهد بود. با نسخه Minecraft Bedrock که در کنسول‌های بیشتری نسبت به نسخه جاوا موجود است، بازیکنان بیشتری اکنون می‌توانند دنیاهای جدیدی برای سفر ایجاد کنند.

Minecraft همیشه به بازیکنان این امکان را می‌دهد که خلاقیت خود را با خانه‌هایشان به نمایش بگذارند، آهنگ‌های block را یادداشت کنند، و گاهی اوقات ایده‌های شکل‌دهی کل جهان را به نمایش بگذارند، به همین دلیل است که وصله‌های مکرر می‌تواند به ساده‌تر شدن بازی کمک کند.

علی‌رغم واکنش‌های شدید اخیر Mojang در مورد سیستم گزارش‌دهی جدید، Minecraft همچنان یک خروجی عالی برای خلاقیت بازیکنان است. امید این است که سمیت کمتری همراه با سیستم گزارش به روز شود و به Minecraft اجازه دهد تا راهی آرام برای ساختن و ارتقای تخیل باقی بماند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Minecraft بر روی موبایل، Nintendo Switch, PC, PS4, Switch, Xbox One و پلتفرم‌های قدیمی موجود است.

نوشته های مرتبط

2.6 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x