PSVR2 ممکن است تا سال 2023 به تعویق بیفتد.

PSVR2 ممکن است تا سال ۲۰۲۳ به تعویق بیفتد.

PSVR

توییتی از مدیر عامل شرکتی که نمایشگرهای واقعیت مجازی تولید می‌کند پیشنهاد می کنند که سونی احتمالاً قصد دارد PSVR2 در سال ۲۰۲۳ عرضه کند.

PSVR2

طراحی، ویژگی ها و قابلیت های بالقوه PSVR 2 سونی به تازگی اعلام شده است. سونی که با فشار برای ویژگی‌ها و تجربیات جدید مانند Horizon: Call of the Mountain به بازار عرضه شد، به نظر می‌رسید که در حال آماده شدن برای ورود به زمین با نسل بعدی هدست واقعیت مجازی خود است. با این حال، یک توییت از یک چهره مهم در زنجیره تامین اجزای VR نشان می‌دهد که ممکن است دستگاه جانبی بسیار دیرتر از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت عرضه شود.

توییتی از راس یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، اخیراً نشان می‌دهد که سونی قبلاً عرضه PSVR 2 را به تعویق انداخته است. در این توییت ادعا شده است که با وجود تاخیر در تولید اپل و سونی، عرضه نمایشگرهای VR در سال ۲۰۲۲ تا ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت. مقاله‌ای در وب‌سایت DSCC همچنین ادعا می‌کند که ۸۰٪ از کل محموله‌های نمایشگر VR به Meta می‌رود، که فضای زیادی برای تخصیص بزرگ مورد نیاز برای عرضه یک هدست واقعیت مجازی تا پایان سال باقی نمی‌گذارد.

اگرچه سونی هرگز تاریخ انتشار رسمی را تعیین نکرد، انتظار می رفت PSVR 2 در فصل تعطیلات ۲۰۲۲ منتشر شود. تاخیر داخلی PSVR 2 اصلا تعجب آور نیست. درست مانند بسیاری از بازی‌های دیگر که با تاخیر مواجه شده‌اند، تاخیر سخت‌افزاری دقیقاً در آن جای می‌گیرد، اگرچه دلیل این تاخیر نامشخص به نظر می‌رسد.

این توییت به طور کلی در مورد نمایشگرهای VR صحبت می کند که انتظار می رود به طور قابل توجهی در طول سال عرضه شوند، بنابراین حداقل در این زمینه، هیچ مشکلی در این زنجیره تامین وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که تاخیر در PSVR 2 در پس خط مشکلات زنجیره تامین باشد که مسلماً کوتاه‌تر می‌شود و پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X|S را برای نزدیک به یک سال و نیم با مشکل مواجه کرده است.

PSVR2

همچنین ممکن است تاخیر PSVR 2 ربطی به مسائل مربوط به زنجیره تامین نداشته باشد و می‌تواند مربوط به تنظیم دقیق ویژگی‌های هدست PSVR 2 باشد و به شرکت‌هایی که بازی‌ها یا تجربیات خود را در PSVR 2 می‌سازند زمان بیشتری برای تنظیم و استفاده کامل بدهند. قابلیت های آن با گذشت زمان، سونی در نهایت به این شایعات تاخیر پاسخ می دهد و یا تایید می کند و دلیلی برای آن ارائه می دهد یا آنها را تکذیب می کند.

سونی جزئیات زیادی از توسعه PSVR 2 را مخفی نگه داشته است، اما تاخیر احتمالی در نسل بعدی دستگاه VR باعث ایجاد موج در آن زیربخش از بازی خواهد شد. فشار قابل توجهی برای محتوای VR بیشتر و مشارکت بالقوه با Metaverse وجود دارد. سونی از دست دادن لحظه اولیه هر پیشرفت بالقوه Metaverse می تواند رشد PSVR 2 را خفه کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x