Modern Warfare 3 ریمستر نخواهد شد

Modern Warfare 3 ریمستر نخواهد شد

اکتیویژن می گوید Modern Warfare 3 ریمستر نخواهد شد

 

اکتیویژن این ادعا که بازسازی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در دست ساخت است را کاملا رد میکند و ناشر سه گانه ی Modern Warfare در بیانیه ای به صراحت اعلام کرد که گزارشات مربوط به بازسازی بازی ۲۰۱۱ دروغ است و خبری از نسخه ی ریمستر نسخه ی سوم بازی نیست.

سخنگوی Activision به GameSpot گفت:

 

” Modern Warfare 3  چه به صورت کمپین و یا چند نفره ریمستر نخواهد د و هر گونه گزارش در باره ی باز سازی شدن نسخه ی سوم بازی نادرست است”

 

Modern Warfare 3 ریمستر نخواهد شد

 

CharlieIntel ابتدا در واکنش به شایعاتی که ماه ها در جریان بود، بیانیه ای مبنی بر اینکه Modern Warfare 3 ریمستر نخواهد شد را منتشر کرد؛

” اکتیویژن بازسازی کمپین Modern Warfare 2 را در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد که یکی از دو ریمستر  CoD است که تا به حال ساخته شده است و شایعات نشان می داد که Activision ممکن است همین کار را با Modern Warfare 3 انجام دهد، بازسازی دیگر بازی Call of Duty 4: Modern Warfare بود که به زیبایی هر چه تمام لذت تجربه ی نسخه های بهبود یافته قدیمی را در اختیار ما میگذاشت.

برخلاف نسخه ی ابتدایی Modern Warfare 2، Modern Warfare 2 Remasteredشامل حالت های کمپین و چند نفره بود. Modern Warfare 3 توسط Infinity Ward توسعه داده شد و بر روی PS3 ، Xbox 360 و PC منتشر شد و Treyarch نسخه Wii را اداره می کرد و نسخه نینتندو DS از n-Space نیز منتشر شد”

 

Modern Warfare 3 ریمستر نخواهد شد

 

Call of Duty اکنون بزرگتر از همیشه شده است و Activision این سری را بر سه ستون اصلی پشتیبانی می کند:

Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Mobile

نسخه های برتر سالانه

 

این حق امتیاز و ستون ها حتی بیشتر نیز گسترش می یابد، زیرا Activision به تازگی از تشکیل یک استودیو جدید برای ساخت دومین بازی موبایل Call of Duty خبر داده است.

 

” در مورد سری اصلی ، بازی امسال از Sledgehammer Games می آید و تصور می شود که در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد “

 

با توجه به همه این موارد ، Activision Blizzard توسط ایالت کالیفرنیا به دلیل اشاعه فرهنگ تبعیض و آزار و اذیت زنان مورد شکایت قرار می گیردو باید دید این اتفاقات تاثیری در روند این مجموعه بزرگ قرار خواهد داد یا نه

 

 با گیمریما برای اطلاع از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای گیم همراه باشید

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x