MultiVersus Season 1 delayed

فصل اول MultiVersus تاخیر خورد

MultiVersus نیومده تاخیر خورد!

Wallpaper

گرچه هنوز بازی MultiVersus به طور رسمی عرضه نشده و در نسخه بتا هست، اما خیلی از مردم اون رو امتحانش کردن و استقبال گیمر ها بهش خیلی زیاد بود. با این حال اما در حالی که تنها ۴ روز مانده به تاریخی که قرار بود بازی عرضه رسمی بشه، Warner Bros اعلام کرد که MultiVersus با تاخیر همراه خواهد بود.

این خبر از اکانت رسمی توییتر بازی MultiVersus اعلام شد. آنها در بیانیه خودشون گفتند که:

ما می خواهیم به همه اطلاع دهیم که شروع فصل ۱ و عرضه کارکتر Morty را به تاریخ دیگری به تعویق می اندازیم.

شخصیت مورتی (از سریال Rick and Morty) قرار بود همزمان با شروع فصل اول به بازی اضافه بشه، اما الان که  میدونیم که MultiVersus  قراره تاخیر بخوره، برای دیدن این کارکتر هم باید بیشتر صبر کنید.

Battle Pass

Warner Bros تاخیر انتشار بازی رو اعلام کرد اما از تاریخ جدید چیزی نگفت برای همین نمیدونیم این مدت قراره که چقدر طول بکشه:

در اسرع وقت زمان انتشار را به شما اطلاع خواهیم داد. ما از صبر و اشتیاق شما قدردانی می کنیم و مشتاقانه منتظر رونمایی از فصل ۱ در آینده ای نزدیک هستیم

همچنان دلیل اینکه چرا MultiVersus تاخیر خورد هم مشخص نیست؛ طرفداران هم زیر همون توییت فعلا در حال بحث هستند و حدس میزنند که چرا بازی به موقع منتشر نشده است.

خیلی از بازیکنان هم در این بین شاکی شدند، آنها مدعی شدند این بتل پس محدودِ نسخه بتا چیز جدیدی بهشون نمیده و بازی خسته کننده شده و ممکنه که نتوانند تا مشخص شدن تاریخ عرضه بازی صبر کنند. یکی سری هم قبول کردند که صبر کنند و فکر میکنند بازیِ تاخیر خورده خیلی بهتر از یک بازی ناقص است.

Gameplay

آنها این مورد رو با  Halo Infinite مقایسه میکنند. توی این بازی هم شرایط تقریبا مشابهی اتفاق افتاد؛ فصل های طولانی بازی باعث میشد بازیکنان بعد از یک مدت بازی رو ول کنند و حتی برخی معتقد بودند آیتم های بتل پس چیز های جذابی بهشون نمیده! هیچ کس همچین چیزی رو برای MultiVersus  نمیخواد برای همین نگران هستند.

یک نکته قابل توجه هم در این بین است که Warner Bros این تاخیر رو دقیقا وقتی اعلام کرد کمی قبل ترش جزئیات هر سیزن و بتل پس رو منتشر کرده بود. بتل پس قرار است که ۵۰ تایر (رده) مختلف داشته باشد و شما حتی بعد از تموم  شدنش هم میتونید آیتم هاش رو بگیرید.

 

بیشتر بخوانید: اخیار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x