اپدیت جدید Cyberpunk 2077

اپدیت جدید Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 اوایل این هفته یک به‌روزرسانی عظیم ۶۰+ گیگابایتی به نام Patch 1.5 دریافت کرد و به درستی از آن به‌عنوان به‌روزرسانی نسل جدید جدیدترین RPG CD Projekt Red یاد می‌شود. شاید شما منتظر بودید تا یک پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس سری ایکس برای بازی آن داشته باشید، و به خوبی می دانستید که بازی چقدر روی کنسول های نسل قبلی به طرز وحشتناکی اجرا می شود.

شاید شما امیدوار بودید که یک کارت گرافیک از سری غیرممکن ۳۰XX انویدیا به دست آورید.

مهم نیست که در نوامبر ۲۰۲۰ در چه موقعیتی قرار گرفتید، اگر برای اولین بار تا یک پچ مانند ۱٫۵ صبر کرده اید تا به شهر شب بپرید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

و اگر سفر خود را از طریق Cyberpunk 2077 آغاز کردید، اما تصمیم گرفتید که بهتر است منتظر بمانید تا بازی در وضعیت بهتری قرار گیرد، ما شما را نیز پوشش می دهیم. آیا اکنون زمان مناسبی برای بازی Cyberpunk 2077 است؟

 

پاسخ بسیار طولانی و خوانده نشده ساده است: بله. اگر به دنبال بازی هماهنگ‌تر با وعده اصلی دیدگاه CD Projekt Red هستید، اکنون زمان بازی Cyberpunk 2077 است.

با این حال، در حالی که این پچ بسیاری از مشکلات بازبینان و بازیکنان را به طور یکسان با بازی برطرف می کند، هسته Cyberpunk 2077 هنوز در پچ ۱٫۵ دست نخورده باقی مانده است. اگر جانی سیلورهند کیانو ریوز را دوست نداشتید، مجذوب روایت بزرگ‌تر نشدید، یا از گیم‌پلی واقعی Cyberpunk 2077 لذت نمی‌برید، احتمالاً این پچ نظر شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

 Cyberpunk

اگر به دنبال سیستم‌های بهینه‌سازی‌شده‌ای مانند شبکه پلیس بهتر، درایورهای واکنش‌پذیرتر، و NPC‌های واقعی‌تر در خیابان‌های شهر شب بودید، پس خوش شانس هستید: Patch 1.5 دارای اکثر اصلاحاتی است که احتمالاً به دنبال آن بودید. و سپس مقداری

به‌عنوان کسی که بیش از ۱۰۰ ساعت برای انتشار نسخه Cyberpunk 2077 وقت گذاشتم، به‌ویژه هیجان‌زده بودم که به یک شهر شبانه بهبودیافته برگردم. من تقریباً با همه چیز در بازی در نوامبر ۲۰۲۰ آشنا شدم، و پس از چند ساعت اجرای این به‌روزرسانی نسل جدید، به ندرت می‌توانم یک بار دیگر در کمپین اصلی بازی اجرا کنم. این به‌روزرسانی نه‌تنها بسیاری از مواردی را که باعث می‌شد شهر Night City پاسخگو نباشد، برطرف کرده است – در اصل بیشتر شبیه چیدن میز بود تا یک مکان واقعی – بلکه نحوه بازی Cyberpunk 2077 را بسیار بهبود بخشیده است.

این بدان معنا نیست که بازی اسلحه ناگهان متفاوت یا بهتر می شود (اگر آن زمان آن را دوست نداشتید، اکنون آن را دوست نخواهید داشت)، اما دشمنان هوش مصنوعی به واکنش های بازیکنان واکنش بهتری نشان می دهند و مبارزه روان تر است. استفاده از نقشه درون بازی راحت تر از همیشه است.

سازماندهی بیشتری دارد و در نتیجه کمتر به هم ریخته و گیج کننده است. اقتصاد برای اینکه واقعاً خرید یک وسیله نقلیه منطقی باشد، دوباره کار شده است، در حالی که قبلاً قیمت آنها به قدری غیرعادی بالا بود که در اولین بازی من، یک ماشینی را که دوست داشتم خریدم و بقیه بازی را با آن گیر کردم.

بعلاوه، فروشگاه اسلحه ویلسون در حال حاضر فروش دارد، که باعث می شود تزئین V من با تجهیزات جدید جذاب تر شود. همچنین می‌توانید چند آپارتمان بخرید، و می‌توانید تغییراتی را برای تغییر کل فضای داخلی محل زندگی خود خریداری کنید.

وقتی در ابتدا Cyberpunk 2077 را بازی کردم، در واقع اوقات بسیار خوبی را سپری کردم.

من کاملاً احساس کردم که توسط بازاریابی CD Projekt Red فریب خورده‌ام، توجه داشته باشید – آنچه که در پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد صراحتاً غیرقابل قبول بود – اما ۱۰۰ ساعت زمانی که در Night City سپری کردم، ساعت‌هایی است که با علاقه به گذشته نگاه می‌کنم. مطمئناً، Cyberpunk 2077 نقش RPG شگفت‌انگیزی نبود که بتواند این ژانر را برای سال‌های آینده تعریف کند، اما دقیقاً مانند ده‌ها بازی RPG دیگر که هر سال منتشر می‌شوند و من بازی می‌کنم و بعد از پخش تیتراژ می‌گویم “مرتب”، Cyberpunk 2077 به من امتیاز خوبی داد. زمان، هرچند که باعث شد کمی بیشتر بخواهم.

از بسیاری جهات، Cyberpunk 2077 حتی نتوانست استانداردهای بازی‌های جهان باز را که سال‌ها قبل از انتشار آن تنظیم شده بود، برآورده کند.

چرا رانندگی احساس وحشتناکی داشت؟ چرا واقعا نمی‌توانم از داشبورد ماشینم یا جلوی موتور سیکلتم را ببینم؟ چرا ترافیک طوری واکنش نشان داد که انگار در یک بازی ۲۰۰۷ است و نه یک عنوان ۲۰۲۰؟ چرا شهر شب تا این حد بی جان بود؟ جهنم، CD Projekt Red قبلاً در بازی سال ۲۰۱۵ خود، The Witcher 3: Wild Hunt، شهرهایی پر از فعالیت و زندگی بیشتر ایجاد کرده بود.

چرا من در Cyberpunk 2077 ویژگی هایی را می خواهم که باید در یک RPG جهان باز استاندارد باشند؟ متأسفانه، من ناگزیر مانده بودم، اما پچ ۱٫۵ بسیاری از این ویژگی ها را با خود به ارمغان می آورد.

همه اینها به این معنی است که اگر احساس می کردید که Cyberpunk 2077 سال ها از رقبای خود عقب است، این پچ ممکن است برای شما مناسب باشد.

Cyberpunk 2077 در پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس دارای حالت ردیابی پرتو ۳۰ فریم در ثانیه با وضوح ۴K پویا و حالت عملکرد ۶۰ فریم در ثانیه با وضوح ۴K پویا است.

هر دو عالی به نظر می رسند و حالت عملکرد به ویژه می درخشد. با این حال، انتظار نداشته باشید که شهر شب مانند آنچه در ده‌ها تریلر یا بخش‌های گیم‌پلی رایانه‌های شخصی با بهترین کارت‌های گرافیک دیده می‌شود به نظر برسد – این چیزی نیست که در آن وجود دارد.

اما منتظر یک RPG سایبرپانک کامل باشید که مانند سایر بازی‌های اول شخص جهان باز که قبلاً از آن لذت برده‌اید، بازی کند.

Cyberpunk 2077 احتمالاً هرگز آن چیزی نخواهد بود که همه ما قبل از انتشار فکر می کردیم، اما در این لحظه، این یک بازی کامل است که به خوبی اجرا می شود،

عالی به نظر می رسد و دارای یک حلقه گیم پلی است که شما را برای ۳۰ یا ۳۰ سال مجذوب خود می کند.

بنابراین ساعت‌ها کمپین در شهر شب در انتظار شماست. اگر روی یک کنسول نسل جدید بازی می‌کنید، ممکن است هرگز آن بازی خیره‌کننده‌ای نباشد که برخی از رایانه‌های شخصی با حداکثر مشخصات تجربه کرده‌اید، اما یک بازی سرگرم‌کننده و دیوانه‌کننده از طریق RPG خواهد بود که اکنون، در نهایت،

نزدیک به یک سال و یک سال است. نیمه بعد، ارزش بازی کردن را دارد.

 

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x