ساخت نسخه جدید The Witcher بالاخره تایید شد

ساخت نسخه جدید The Witcher بالاخره تایید شد

در وبسایت Witcher یک پست جدیدی عرضه شده که ساخت نسخه جدید بازی Witcher را تایید می کند، با ما همراه باشید چون اخبار زیادی رو داخل این پست به ما گفتند.

داستان جدید

the witcher

طبق عکسی که در بالا مشاهده می کنید، زیر The witcher نوشته شده A new saga begins یعنی ما دیگر داستان Geralt را دنبال نمی کنیم (البته این حرف دلیل نمی شود که ما در نسخه جدید این بازی Geralt و یا شخصیت های دیگر دنیای Witcher را نبینیم اما داستان آنها را در این نسخه دنبال نمی کنیم).

استفاده از Unreal engine 5

unreal engine

در این پست سازندگان تایید کردند که برای ساخت نسخه جدید Witcher از موتور بازی سازی REDengine استفاده نمی کنند و به جای آن از Unreal engine 5 استفاده می کند.

همانطور که سازندگان گفتند استفاده از Unreal engine 5 باعث بوجود آمدن همکاری چند ساله بین CDPROJECT RED و Epic games شده و ممکن است نه تنها در این بازی، بلکه در بازی های آینده خود از Unreal engine 5 استفاده کنند.

CDPROJECT RED تایید کرده که برای Expansion های بازی Cyberpunk 2077 همچنان از REDengine استفاده می کند.

تاریخ عرضه

blood and wine

سازندگان گفتند که فعلا تاریخ عرضه ای برای بازی در نظر نگرفتند که نکته مثبت بسیار بزرگی بوده و ممکن است که از مشکلات Cyberpunk 2077 بالاخره درس گرفته باشند و بازی را وقتی که آماده نیست عرضه نکنند.

این بود اخبار رونمایی از نسخه جدید بازی Witcher اگر که از این مقاله خوشتان آمد حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای اخبار بیشتر به این لینک بروید.

ممنون که با ما همراه بودید.

 

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x