DLC Assassin’s Creed Valhalla به Uno می آید!

یوبی سافت کراس اوور Assassin’s Creed Valhalla را با بازی کارتی Uno معرفی کرده است که امروز در دسترس خواهد بود.

Assassin's

DLC Uno Valhalla می‌بیند که صفحه بازی نقش مهمی در گیم‌پلی بازی می‌کند، زیرا می‌توانید در سراسر آن سفر کنید و محموله‌ها را جمع‌آوری کنید تا امتیازات انحصاری را باز کنید. با منابع کافی، می‌توانید در مبارزات تک کارتی با حریف شرکت کنید و سرعت آن‌ها را کاهش دهید،

یا می‌توانید قفل افکت غیرفعال قایق طولانی را باز کنید تا به دور انداختن چندین کارت به‌طور هم‌زمان کمک کنید تا بتوانید به پیروزی نزدیک‌تر شوید.

رویدادهای تصادفی نیز وجود خواهد داشت که تبر را به گیم‌پلی پرتاب می‌کند، مانند Glory Regained که در آن بازیکنان محموله‌ای را می‌برند تا با بازیکنی که بیشترین محموله را دارد مطابقت دهد، و Raid که در آن بازیکن محموله‌ای را از بازیکن مورد نظر می‌دزدد.

Eivor می تواند از کارت منحصر به فرد Raven برای سفر به منطقه مورد نظر خود استفاده کند و جوایزی را مطالبه کند.

اگر علاقه مند به بازی Uno با تم Assassin’s Creed Valhalla هستید، این بازی برای Switch، PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One و PC از طریق فروشگاه Ubisoft در دسترس است.

DLC را می توان به تنهایی با قیمت ۵ دلار خریداری کرد، در حالی که نسخه Ultimate Uno 20 دلار هزینه دارد.

Assassin’s Creed Valhalla از زمانی که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، موفقیت بزرگی برای یوبی سافت بوده است و اخیراً با اضافه شدن افزونه غول پیکر Dawn of Ragnarok رشد کرده است.

توسعه‌های دیگر شامل کمپین‌های خشم درویدها و محاصره پاریس، و همچنین داستان متقاطع والهالا است که شاهد ملاقات ایور با شخصیت Assassin’s Creed Odyssey Kassandra بود.

فراتر از این محتوا، فرنچایز با یک بازی سرویس زنده به نام Assassin’s Creed Infinity رشد خواهد کرد و شایعه شده است که یک بازی در مقیاس کوچک با بازی آنتاگونیست Valhalla، Basim نیز در حال توسعه است. اگر این بازی در حال توسعه باشد، احتمالاً در نمایشگاه Ubisoft که ظاهراً اواخر امسال عرضه می شود،

معرفی خواهد شد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x