از بازی های سرویس جدید PS Plus رونمایی شد

Red Dead Redemption را در PS Plus بازی کنید

PS Plus

پلی استیشن به تازگی از بازی های جدیدی رونمایی کرد  که قرار است در سرویس جدید PS Plus که ترکیبی از PS Now و PS Plus هستند، در دسترس قرار بگیرد. پلی‌استیشن “مجموعه ای از محتوایی را که در دسترس خواهد بود”  را منتشر کرده است.

به تازگی در یک پست، پلی‌استیشن برخی از بازی‌های PS4 و PS5 را معرفی کرد که در پلن‌های PlayStation Plus Extra و Premium/Deluxe در دسترس خواهند بود. این لیست هم شامل بازی های First-Party هست و هم Third-Party.

 

علاوه بر بازی های کلاسیک‌ مدرن مانند God of War، Bloodborne و Horizon Zero Dawn، بازیکنان به ریمیک ها و ریمسترهایی مانند Shadow of the Colossus، The Last of Us و WipEout Omega Collection دسترسی خواهند داشت. بازی‌های Indie Celeste و  Dead Cells و Outer Wilds نیز در دسترس خواهند بود.

اما، اخباری که همه مشتاق آن هستند مجموعه بازی های کلاسیک پلی‌استیشن است. بیش از ۴۰۰ بازی PS4 و PS5 وجود خواهد داشت، اما نمی دانیم که چه تعداد بازی قدیمی به این سرویس می آیند.

Red Dead Redemption Undead Nightmare

اما برخی از بازی‌های PS1 و PSP که آنهارا خواهیم دید عبارتند از: Tekken 2(که از قبل لو رفته بود ) و Ape Escape و Super Stardust Portable. همچنین ریمستر بازی‌های کلاسیک مانند Jak X: Combat Racing (PS4) و  Bioshock Remastered و Bulletstorm: Full Clip Edition نیز وجود خواهد داشت.

هنوز اطلاعاتی در مورد بازی‌های PS2 منتشر نشده است، اما می‌دانیم که بازی‌های PS3 موجود برای استریم از طریق PC نیز قابل دسترسی خواهند بود. این بازی ها عبارتند از: Demon’s Soulsو MotorStorm RCو Ratchet & Clank: Quest For Bootyو  Tokyo Jungleو Devil May Cry HD Collectionو F.E.A.R و Red Dead Redemption: Undead Nightmare( یکی از بهترین بازی های زامبی که تا کنون ساخته شده است). اینها نسخه های اصلی و غیر ریمستر شده بازی های PS3 هستند.

PS-Plus-Collection

پلی استیشن بار دیگر تایید کرد که هر ماه بازی های جدیدی به هر پلن اضافه می شود. بازی‌های ماهانه مشابهی که برای ممبر های PS Plus در دسترس است، ادامه خواهند داشت، همانطور که در اواسط هر ماه با بازی‌های جدیدی در پلن‌های PlayStation Plus Extra و Premium/Deluxe اضافه میشود و تعداد این بازی ها در هر ماه متفاوت خواهد بود.

بسیاری از بازی های ارائه شده در حال حاضر در PS Now در دسترس هستند.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x