گفته می‌شود که بازسازی Resident Evil 4 با محتوای گسترده‌تر «ترسناک تر» خواهد بود.

گفته می‌شود که Resident Evil 4 «ترسناک تر» بازسازی خواهد شد

Resident Evil 4

گزارش جدیدی جزئیات تازه‌ای را در مورد بازسازی Resident Evil 4 نشان می‌دهد که ظاهراً با محتوای گسترده‌تر «ترسناک تر» خواهد بود.

Resident Evil 4

اینسایدرها مدتی است که یک بازسازی کامل Resident Evil 4 را به نمایش گذاشته اند، و در حالی که Capcom هنوز این پروژه را اعلام نکرده است، اما نشت ransomware تقریباً باعث شد گربه از کیف خارج شود. به سختی می‌توان جزئیات مربوط به بازسازی Resident Evil 4 را به دست آورد، زیرا کپکام روی بازی سخت‌تر نگاه می‌کند، اما گزارش جدیدی از یک منبع معتبر نشان می‌دهد که طرفداران چه انتظاراتی دارند.

عمران خان از Fanbyte گزارش جدیدی در مورد بازسازی Resident Evil 4 منتشر کرده است و جزئیاتی را در مورد آنچه که آنها در مورد این پروژه می دانند ارائه می دهد. بر اساس این گزارش، بازسازی Resident Evil 4 با الهام از نسخه‌های بتا RE4 و به دنبال «شحورآمیزتر» بودن، تغییرات بزرگی ایجاد خواهد کرد، به‌طوری‌که گفته می‌شود صحنه دهکده نمادین از ابتدای بازی اکنون در شب اتفاق می‌افتد.

برای کسانی که با توسعه Resident Evil 4 آشنا نیستند، تیم Capcom تعدادی نسخه بتا ایجاد کردند که در نهایت کنار گذاشته شدند، از جمله برخی از آنها که تهدیدات ماوراء طبیعی بیشتری را نشان می دادند و یک “مرد قلابی” را نشان می داد.

 Resident Evil 4

تغییرات دیگر شامل محتوای جانبی Resident Evil 4، به‌ویژه کمپین‌های Ada Wong Assignment: Ada و Separate Ways است. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که محتویات جانبی Assignment: Ada و Separate Ways از Resident Evil 4 در یک بسته واحد با نسخه بازسازی شده ترکیب شوند، با این فرض که گزارش دقیق است، و سایر شخصیت های جانبی کامل تر باشند.

این گزارش همچنین برخی از اطلاعات پشت صحنه بازسازی Resident Evil 4 را شرح می دهد و به گزارش هایی می پردازد که توسعه بازسازی RE4 با مشکلاتی روبرو بوده است. اگر این گزارش را باور کنید، بازسازی RE 4 توسط M-Two، استودیوی داخلی مسئول بازسازی Resident Evil 3 در حال توسعه بود، اما پس از اینکه بررسی‌های بازسازی RE3 ضعیف‌تر از حد انتظار بود، برنامه‌ها تغییر کردند. همچنین برنامه‌هایی برای پیوستن توسعه‌دهنده افسانه‌ای Shinji Mikami، کارگردان RE 4 به این پروژه وجود داشت، اما گفته می‌شود که Mikami به دلیل مسئولیت‌هایش در Tango Gameworks از این کار خودداری کرده است.

Resident Evil 4

این گزارش گواه دیگری بر وجود نسخه بازسازی شده RE 4 است، اما سوال اینجاست که طرفداران دقیقا چه زمانی می‌توانند این بازی را ببینند. گزارش ها حاکی از آن است که کپکام قصد دارد تا نسخه بازسازی شده RE 4 را در مقطعی در سال ۲۰۲۲، احتمالاً برای انتشار در سال ۲۰۲۳، رونمایی کند. اینکه آیا این اتفاق می افتد یا نه، هنوز مشخص نیست، اما طرفداران RE  باید مراقب اطلاعات بیشتر در این زمینه باشند.

گفته می شود که بازسازی Resident Evil 4 در دست توسعه است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x