RAINBOW SIX SIEGE ، با ارزش ترین بازی برای خرید

RAINBOW SIX SIEGE ، با ارزش ترین بازی برای خرید!

RAINBOW SIX SIEGE ، با ارزش ترین بازی برای خرید! / آپدیت روز چهارم

Best Buy یکی از جالب ترین رویدادهای دنیای گیم در سال های اخیر است. در هر ۱۰ روز آینده ، Best Buy یک بازی با ارزش به قیمت ۱۰ دلار ارائه می دهد. این تبلیغ شامل Xbox ، Nintendo Switch ، PlayStation و بازی های رایانه ای می شود.

هر بازی فقط یک روز در معرض فروش قرار می گیرد تا زمانی که قرارداد جدیدی جایگزین شود. ما به چهارمین روز تبلیغات رسیده ایم و معامله امروز RAINBOW SIX SIEGE برای Xbox One ، PS4 و PC است.

RAINBOW SIX SIEGE ، با ارزش ترین بازی برای خرید

RAINBOW SIX SIEGE یک بازی تیراندازی شوتر اول شخص تاکتیکال تیمی است که توسط UBISOFT توسعه یافته است. بازی به صورت ۵ به ۵ و آنلاین است و پلیرها در دو تیم دفاع کننده و حمله کننده در مقابل هم قرار میگیرند و هر تیمی ک زود تر ۳ راند را ببرد پیروز میدان خواهد بود.

اپراتور ها و اسلحه های متعددی متناسب با سبک بازی شما موجود است و در هر راند میتواند با توجه به شرایط تیم خود و تیم حریف، بهترین اپراتور ها با قابلیت های مناسب وضعیت خود انتخاب کنید و به مبارزه بپردازید.

RAINBOW SIX SIEGE ، با ارزش ترین بازی برای خرید!

اگر به دنبال یک بازی تیرانداز اول شخص هستید که تجربه ی یک جنگ واقعی را برای شما القا کند و دنیایی از تجهیزات نظامی و اپراتور هایی با قابلیت های مختلف را در اختیار شما بگذارد و مغز شما را در هر راند برای بهترین استراتژی درگیرکند، RAINBOW SIX SIEGE با ۱۰ دلار  یک انتخاب مناسب برای شماست.

” با در دسترس قرار گرفتن بازی های ۱۰ دلاری جدید توسط BEST BUY ، این مقاله را هر روز به روز می کنیم “

RAINBOW SIX SIEGE ، با ارزش ترین بازی برای خرید

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x