بازی Back 4 Blood گلد شد بتا بازی نیز در دسترس قرار گرفت.

طبق گفته توسعه دهندگان Turtle Rock Studios و ناشر Warner Bros. Games ، رسما بازی Back 4 Blood گلد شد. معنای این معیار این است که توسعه به حدی رسیده است که بازی آماده عرضه در وضعیت فعلی خود است ، اما Turtle Rock قبل از عرضه رسمی آن در ماه اکتبر ، بازی را بیشتر صیقل می دهد. این می تواند شامل مشکلات داخل بتا این بازی و مشکلات صداگذاری که برخی صدا های زامبی ها شبیه کلمه ای نژاد پرستانه شده بود حاشیه ساز شده بود.

Back 4 Blood جانشین معنوی بازیهای کلاسیک Left 4 Dead است که وقتی استودیو توسط Valve خریداری کرد و به Valve South تغییر نام داد ، روی آن کار کرد. استودیو بعداً پس از اتمام کار بر روی Left 4 Dead 2 و DLC آن توسط Valve بسته شد ، مجدداً به نام اصلی خود Turtle Rock تغییر نام داد و کار بر روی پروژه های جدید را آغاز کرد و امروز هم همون پروژه جدید بازی Back 4 Blood گلد شد.

در حالی که Evolve آخرین بازی چند نفره PvP بود این استودیو بود که اصلا موفقیت های مورد انتظار رو نداشت ، استودیو با چندین بازی VR برای Oculus Rift مانند Face Your Fears ، Journey of the Gods و The Well برگشت.

gold شدن بازی رو Warner Bros. Games اینگونه در توییتر خود اعلام کرد.

ما در حال حاضر قرمزی نمی بینیم ، امروز همه چی طلایی است! (اشاره به اینکه بازی Back 4 Blood گلد شد) کار شگفت انگیز برای تیم برای دریافت #Back4Blood از طریق انبوهی. بخار کامل تا اکتبر! @back4blood

بازی Back 4 Blood در The Game Awards در سال ۲۰۲۰ اعلام شد و فراتر از تأثیرات Left 4 Dead ، یکی از ویژگی های اصلی گیم پلی آن سیستم ساخت عرشه است که به بازیکنان اجازه می دهد مجموعه ای از کارت ها را جمع آوری کنند که می تواند چندین مزیت را ارائه دهد.

بازی Deck-Blood Back 4 Blood از بارگیری سریع تر تا علاقمندان به تیم در طول درمان ، بازیکنان را تشویق می کند تا با کارت هایی که جمع آوری می کنند آزمایش کنند. همچنین حالت “snackable” PvP Swarm برای بازیکنانی وجود دارد که می خواهند با دوستان خود در چند دور از بازی Human vs Ridden روبرو شوند.

اگر به دنبال انجام بازی هستید ، این آخر هفته زمان مناسبی برای آزمایش بتا باز است. چون که مرحله اول بتا که دسترسی اول این بازی که برای تعداد معدودی از پلیر ها دست رسی داشتند تمام شده و بتا عمومی این بازی از امشب پنجشنبه شب ساعت یازده و نشم تا سه روز در دسترس است.

بتای Back 4 Blood شامل دو نقشه برای حالت Swarm و PvP ، دو نقشه PvE Co-op ، دسترسی به انواع سلاح ها و شخصیت های ماما، اوانجلو ، هالی ، واکر و هافمن برای بازی در نقش خواهد بود. Swarm دو تیم چهارنفره را در مقابل هم قرار می دهد ، به طوری که هر یک از تیم ها به نوبت به عنوان پاک کننده یا آلوده کننده بازی می کنند ، و برندگان اولین تیمی هستند که موفق شدند بیشترین امتیاز را از سه بازی کسب کنند. همچنین بتا در پلتفرم های زیر میاید PC ، Xbox One ، Xbox Series X | S ، PS4 و PS5 که بین همه این پلتفرم ها کراس پلی می باشد.

 

در ارتباط با اینکه بازی Back 4 Blood گلد شد میتونید مقاله رکورد Back 4 Blood Beta در تعداد بازیکن همزمان! و مقاله نسخه بتا بازی Back 4 Bloodرو از سایت گیمریما ببینید.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x