Image leaks from Ravenbound

اولین عکس ها از بازی Ravenbound لو رفت

Ravenbound یک روگ‌لاک سوم شخص است

ScreenShot Twitter

اولین تصاویر از بازی قرون وسطایی روگ‌لاک Ravenbound: Tales of Avalt از استودیو Avalanche لو رفت و در اینترنت پخش شد.

اوایل هفته، خبرنگار دنیای بازی تام هندرسون گزارش داد که استودیوی Avalanche، که بیشتر به خاطر ساخت بازی‌های Just Cause شناخته می‌شود، در حال کار بر روی یک روگ‌لاک قرون وسطایی به نام Ravenbound: Tales of Avalt است، اگرچه در حال حاضر با اسم رمز Jackdaw شناخته می‌شود. هندرسون گزارش داد که بازی Ravenbound در سرزمین خیالی Avalt اتفاق می‌افتد. اکانت توییتر just4leaks2 نیز جزئیات بیشتری از گیم‌پلی ارائه داد.

 

پس از افشای این اطلاعات توسط هندرسون و حساب توییتر just4leaks2، تصاویری توسط کاربر توییتر Mr_Rebs_ به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است که اولین عکس هارو از ظاهر Ravenbound به ما می دهد.

Ravenbound ScreenShot Twitter

 

اولین اسکرین شات کارکتر بازی را نشان می دهد که در نزدیکی یک قلعه ایستاده است و آبجکتیو اش این است که  “به vessel تبدیل شوید”. سمت چپ بالای صفحه نشان می‌دهد که لول کارکتر شما چند است و به دنبال آن چیزی که به نوعی شبیه به سطح سلامت شما به نظر می‌رسد. اسکرین شات دوم کمی جالب تر است و قهرمان بازی را در نبرد توسط نیزه نشان می دهد که در حال حمله به دشمن است. هر دو تصویر دارای لوگو و زیرنویس بازی، Tales of Avalt هستند.

 

جزئیات بیشتری از گیم پلی توسط هندرسون و just4leaks2 فاش منتشر شد، مانند اینکه بازیکنان می تواند به یک کلاغ تبدیل شوند و دشمنان را از بالا مشاهده کند تا بتوانند سطحشون رو بسنجند. بازیکنان همچنین می‌توانند پس از مرگ بین vesselها یکی را انتخاب کند که هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند که شبیه به Rogue Legacy است. به گفته منابع هندرسون، Ravenbound سیزن های مختلفی از محتوا خواهد داشت که نشان می دهد ممکن است یک بازی لایو سرویس باشد.

جالب اینجاست که این تنها عنوانی نیست که استودیوی Avalanche در حال حاضر روی آن کار می کند، زیرا سال گذشته تایید شد که در حال توسعه بازی Contraband است، یک بازی چند نفره که گفته می شود تمرکز آن بر مبارزه با ماشین است. این پروژه سال گذشته معرفی شد و ما هنوز گیم پلی آن را ندیده ایم، با این حال Ravenbound تا حد  زیادی پیشرفت داشته است. اینکه آیا این به این معناست که در مراحل بعدی توسعه است که بدون دیدن دومی غیرممکن است تشخیص دهیم، اما جالب است بدانید که استودیو در حال کار بر روی هر دو عنوان است.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x