فروش تابستانی Steam از هفته آینده شروع می شود.

فروش تابستانی Steam از هفته آینده شروع می شود.

Steam

فروش تابستانی Steam برای گیمرهای رایانه شخصی بسیار عالی است و شامل هزاران تخفیف است و به نظر می رسد که امسال به زودی آغاز می شود.

Steam summer sale

برای هرکسی که بازی‌ها را روی رایانه شخصی بازی می‌کند، مخفی نیست که Steam، اصلی‌ترین برنامه این صنعت است و بخش قابل توجهی از بازار را حفظ می‌کند. البته، ویترین های بازی جایگزینی مانند GOG و Epic Games Store وجود دارد، اما مشتری Valve است که غالب است. جدا از حضور در صحنه اول، یکی از چیزهایی که بازیکنان را به Steam وفادار نگه می‌دارد فروش مکرر است، با فروش معروف تابستانی مورد انتظارترین سال است، و به نظر می‌رسد رویداد بزرگ امسال نزدیک است.

طبق تعدادی از منابع، فروش تابستانی Steam 2022 قرار است از پنجشنبه آینده، ۲۳ ژوئن آغاز شود و تا ۷ ژوئیه ادامه یابد. ، ساعت ها و دقیقه ها تا شروع رویداد باقی مانده است. در حالی که هنوز به طور رسمی تایید نشده است، به نظر می رسد که همه چیز در ساعت ۱۰ صبح به وقت PST / ساعت ۱۳ به وقت شرقی / ۶ بعد از ظهر به وقت BST آغاز می شود. نمی توان گفت که چه بازی هایی تخفیف می گیرند، اما طبق گفته SteamDB، به عنوان یک قانون سرانگشتی، بازی هایی که سال گذشته در فروش بودند ممکن است امسال بازگردند.

فروش تابستانی Steam در سال ۲۰۲۱ شاهد بودیم که بازی‌هایی مانند Halo: The Masterchief Collection و Sekiro: Shadows Die Twice قیمت‌های بسیار پایین‌تری داشتند. حتی برخی از عناوین قدیمی‌تر و در عین حال بسیار پرطرفدار، مانند The Witcher 3 و Batman Arkham Knight نیز بسیار تخفیف خوردند.

علاوه بر این، برخی از بازی های خود Valve مانند Left 4 Dead 2 و Portal 2 با قیمت کمتر از ۲ دلار به فروش رفت. هر کسی که به طور منظم از Steam استفاده می کند می داند که دوره تابستان زمان هیجان انگیزی برای گیمر شدن است. از قضا، برخی ممکن است در نهایت به دلیل قیمت ارزان بسیاری از بازی ها، بیش از حد معمول هزینه کنند.

Steam summer sale

با انتشار چنین موفقیت‌های بزرگ امسال مانند Elden Ring، که به عنوان یکی از بالاترین رتبه‌بندی بازی‌های ویدیویی در تمام دوران شده است، و Dying Light 2، فروش تابستان امسال می‌تواند جالب باشد. این بدان معنا نیست که این بازی‌ها دارای تخفیف هستند، اما گیمرها مطمئناً به آنچه که ارائه می‌شود توجه خواهند داشت.

در حالی که Valve زمانی عمدتاً به خاطر ساخت بازی‌های شگفت‌انگیز شناخته می‌شد، اما امروزه در مورد ویترین رایانه‌های شخصی می‌توان آن‌ها را در نظر گرفت. این شرکت مطمئناً زمانی که Steam را در سال ۲۰۰۳ ایجاد کرد، نفت را به دست آورد، و ادامه بسیاری از رویدادهای فروش تنها به قوی نگه داشتن آن مانند همیشه کمک می کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x