سازندگان Sifu:بهتر شوید.(2022)

سازندگان Sifu:بهتر شوید.(۲۰۲۲)

Sifu

در پاسخ به اینکه بازیکنان با دسترسی زودهنگام تجربیات خود را با Sifu به اشتراک می گذارند، توسعه دهنده Sloclap نکاتی را برای کمک به آنها به اشتراک گذاشته است.

sifu

امروز تاریخ انتشار رسمی نسخه های دیجیتالی Sloclap’s Sifu است. البته، بازیکنان قبلاً این فرصت را داشته اند که چند روز زودتر به عنوان پاداش پیش‌سفارش برای نسخه Digital Deluxe Sifu، آن را دریافت کنند.

در طول مدت دسترسی اولیه به آن، طرفداران نظرات خود را در مورد بازی به اشتراک گذاشته اند. و حتی یک بازیکن توانسته است تمام باس های سیفو را بدون آسیب دیدن شکست دهد. اما یکی از نگرانی‌های بسیاری از طرفداران و منتقدان اولیه، دشواری شدید Sifu بوده است. با این حال، اسلوکلپ این نگرانی را تصدیق کرده و برای کمک به بازیکنان با راهنمایی های لحظه آخری اقدام کرده است.

sifu

دیروز، قبل از راه‌اندازی رسمی Sifu، Felix Garczynski، مدیر انجمن Sloclap، یک مطلب در وبلاگ PlayStation نوشت. این وبلاگ چندین نکته و نکات مفید را برای Sifu در پاسخ به سطح دشواری که بازیکنان در دسترسی اولیه به آن نسبت داده بودند، شرح می دهد. اسلوکلپ خاطرنشان می‌کند که ممکن است هر بازیکنی نیازی به جذب این نکات نداشته باشد، اما هرکسی که تا کنون با Sifu مشکل داشته است، امیدوار است بتواند از برخی نکات توسعه‌دهنده یاد بگیرد تا راحت‌تر از طریق آن حرکت کند.

Garczynski تاکید می‌کند که بازیکنان باید با پاری‌ها و جاخالی‌ها آزمایش کنند، و تمرین زمان‌بندی برای هر کدام برای تلگراف کردن با دشمنان سیفو بسیار مهم است. گارچینسکی اهمیت اکتشاف گاه به گاه را بیان می کند، زیرا به بازیکنان کمک می کند تا “دسترسی به میانبرهای بسیار موثر” پیدا کنند تا بازیکنان مجبور نباشند یک بار دیگر از کل منطقه برگردند تا با رئیسی روبرو شوند که ممکن است برایش مرده باشند. گارچینسکی در مورد باس فایت صحبت می‌کند، می‌گوید «اول یاد بگیرید» و عجله نکنید، و همچنین به دنبال «پنجره‌های فرصت در الگوهایشان» باشید، جایی که بهتر است ضربه بزنید.

sifu

سیفو از زدن دکمه به عنوان یک تکنیک جلوگیری می‌کند و گارچینسکی تاکید می‌کند که چقدر مهم است که سبک بازی تهاجمی را در این موقعیت‌ها تعدیل کنیم. در مورد گروه‌ها و کنترل جمعیت، اسلوکلپ به بازیکنان توصیه می‌کند که «در محاصره دشمنان قرار نگیرند» و در عوض از «پشت‌بک‌ها و ناک داون‌ها برای لاغر کردن گله» استفاده کنند. آخرین نکته ای که ارائه می شود این است که ابتدا دشمنان خاصی را شناسایی کنید که باید آنها را نابود کنید، مانند دشمنانی که “HP ویژه” دارند تا “سطح تهدید را کاهش دهید و سلاح های آنها را برای خود بردارید.”

sifu

Sifu ممکن است بازی دشواری باشد، اما به نظر می‌رسد که اگر بازیکنان دوران سختی را سپری کنند، صبر و تمرین بهترین راه حل برای هر رویارویی است. Sifu هنوز هیچ گزینه دشواری در دسترس ندارد و طبیعت چالش برانگیز آن عمدی است. اما رضایت و پیروزی که بازیکنان احساس می‌کنند، زمانی که بر مکانیک‌های رزمی سیفو تسلط پیدا کرده‌اند، می‌تواند بسیار لذت‌بخش‌تر باشد.

Sifu هم اکنون برای PC، PS4 و PS5 در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x