Sega می خواهد سری ماجراجویی Sonic را ادامه دهد.

Sega می خواهد سری ماجراجویی Sonic را ادامه دهد.

Sonic Frontiers

تیم سازندگان Sonic در مصاحبه ای در مورد اینکه سری فرعی Sonic Adventure با Frontiers چه ارتباطی دارد، پیام امیدوارکننده ای می دهد.

Sonic

پس از گذشت سال ها از ورود رسمی قبلی، بالاخره فصل بعدی سری Sonic the Hedgehog در راه است. همانطور که توسعه Sonic Frontiers ادامه دارد، رئیس تیم Sonic به درس‌های گرفته شده از بازی‌های قبلی این سری می‌پردازد.

طراحی «منطقه باز» Sonic Frontiers با ساختاری بسیار متفاوت از بازی‌های قبلی، فرمولی جهان باز با مناطق کوچک‌تر و خطی‌تر را می‌گیرد که از ناحیه باز قابل دسترسی است. واکنش طرفداران به گیم پلی نمایش داده شده تاکنون عمدتا منفی بوده است، اما هنوز بخش زیادی از بازی به نمایش گذاشته نشده است.

در مصاحبه با IGN First، رئیس تیم سونیک تاکاشی ایزوکا در مورد الهامات طراحی Sonic Frontiers صحبت کرد. در حالی که خود مصاحبه بینشی را در مورد فرآیند فکری پشت برخی از تصمیماتی که با بازی جدید گرفته شده است، ارائه می دهد، خط خاصی در نزدیکی پایان به خودی خود قابل توجه است. Iizuka اشاره می کند که می خواهد سری سونیک Adventure را ادامه دهد و آن را با Frontiers در نحوه اجرای بخش های غیر خطی مقایسه می کند.

Sonic

از آنجایی که سری فرعی سونیک Adventure از زمان Dreamcast وارد جدید نشده است، Iizuka که بخواهد به آن ادامه دهد می تواند چیزهای بزرگی برای سبک گیم پلی طولانی مدت داشته باشد. با این حال، خود SEGA هیچ ورودی جدیدی را تأیید نکرده است، بنابراین در حال حاضر فقط یک ایده باقی مانده است. با توجه به مدت زمانی که طرفداران سونیک Adventure درخواست بیشتری داشتند و نشانه هایی که Frontiers از طراحی Adventure گرفته است، می تواند زمان مناسبی باشد تا در نهایت این سری را بازگردانیم.

در حالی که در حال حاضر تعداد بسیار کمی از Sonic Frontiers برای مشاهده عمومی در دسترس است، تعداد کمی از ویدیوهای گیم پلی موجود با انتقادات شدید روبرو شده است. برخی از طرفداران قدیمی سونیک از دنیای خالی از ظاهر مرزی، مبارزات ساده و پازل های نامناسب انتقاد می کنند. با توجه به اینکه Frontiers قرار است در اواخر سال ۲۰۲۲ منتشر شود، زمان زیادی برای پاسخگویی به بازخورد بازیکنان بدون تأخیر وجود ندارد، اما شاید فیلم‌های گیم‌پلی بیشتر مناطق امیدوارکننده‌ای را فراتر از زمین چمن‌زاری که تمام آنچه تاکنون نشان داده شده است را به نمایش بگذارد.

Sonic

برخی از طرفداران Sonic خواستار تاخیر در Sonic Frontiers هستند تا بتوان آن را برای برآورده کردن انتظارات بیشتر جلا داد. یک بازی جهان باز به نظر می رسد که باید یک تکامل منطقی برای این سری باشد، اما باید به خوبی مدیریت شود تا از واکنش طرفداران جلوگیری شود. متأسفانه، با تاریخ متزلزل بازی‌های اخیر سونیک، پیش‌بینی اینکه آیا SEGA فراخوان مناسبی را برای Frontiers انجام خواهد داد تا زمانی که این اتفاق نیفتد دشوار است. همانطور که گیم پلی بیشتری برای Frontiers فاش می شود، امیدواریم فرضیات اولیه اشتباه باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Sonic Frontiers در تعطیلات ۲۰۲۲ برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x