سازندگان LIMBO بازی جدید Cocoon را اعلام کردند.

سازندگان LIMBO بازی جدید Cocoon را اعلام کردند.

Cocoon

یک بازی کاملاً جدید توسط طراح اصلی بازی های LIMBO و INSIDE به نام Cocoon در نمایشگاه Xbox Games تریلر اعلامی دریافت می کند.

cocoon

از میان عناوین تأثیرگذاری متعددی که به استودیوهای مستقل بازی سازی در خط مقدم جامعه بازی کمک کردند، LIMBO تأثیر فوق العاده ای بر جای گذاشت که از بسیاری جهات به یکسان کردن زمین بازی برای توسعه دهندگان مستقل کمک کرد. از آن زمان، LIMBO در قلب و ذهن بسیاری از بازیکنان خود باقی مانده است، اما اکنون طرفداران قدیمی LIMBO چیز جدیدی برای انتظار دارند.

در حالی که Playdead، استودیو پشت هر دو LIMBO و Inside، برنامه‌ای برای انتشار بسیار متناوب داشته است، با انتشار Inside شش سال پس از LIMBO، هر دو بازی موفقیت و توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در سال‌های پس از انتشار Inside، هیچ خبری در مورد پروژه بعدی Playdead منتشر نشده است، اگرچه یک بازی جدید ساخته شده توسط طراح اصلی بازی‌های LIMBO و Inside اوایل امروز معرفی شد.

در جریان نمایشگاه Xbox و Bethesda Games، یک بازی جدید توسط Jeppe Carlsen، طراح اصلی گیم‌پلی LIMBO و Inside، از طریق تریلر گیم‌پلی معرفی شد. این تریلر که Cocoon نام دارد، کمتر از دو دقیقه طول می‌کشد و از نظر تنظیمات، گیم‌پلی و طراحی سطح، محتوای کاملاً کمی را توضیح می‌دهد.

بر اساس آنچه در این تریلر مشاهده می‌شود، چیزی که بیش از همه در مورد Cocoon متمایز است، تفاوت آن با بازی‌های قبلی کارلسن است. در مقایسه با LIMBO و Inside، لحن Cocoon بسیار روشن تر و شادتر به نظر می رسد. ناگفته نماند تغییرات مختلف در طراحی بازی مانند تغییر از پرسپکتیو اسکرول جانبی دو بعدی به پرسپکتیو دو بعدی از بالا به پایین. علاوه بر این، گیم پلی بازی شامل پازل های به ظاهر پیچیده تری نیز می شود تا بازیکن حل کند.

Cocoon

همچنین تایید شد که Cocoon توسط Annapurna Interactive منتشر خواهد شد که در سال‌های اخیر به یک ناشر جدایی ناپذیر برای بازی‌های مستقل تبدیل شده است. Annapurna Interactive به استودیوهای مستقل این امکان را داده است تا بتوانند بازی ها را بر روی چندین پلتفرم منتشر کنند. در مورد Cocoon، علیرغم اینکه در نمایشگاه Xbox و Bethesda Games اعلام شد، این بازی روی Nintendo Switch و Steam به همراه پلتفرم های Xbox در دسترس خواهد بود.

در هر صورت، جالب خواهد بود که ببینیم Cocoon چه چیز دیگری برای بازیکنان آینده نگر دارد. با توجه به اینکه Jeppe Carlsen از نظر توسعه پیشتاز است و مسئولیت دو تا از تاثیرگذارترین بازی‌های مستقل تمام دوران را بر عهده دارد، به نظر می‌رسد که Cocoon یک تجربه امیدوارکننده برای بسیاری از گیمرهایی باشد که از LIMBO و Inside لذت می‌برند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Cocoon قرار است در سال ۲۰۲۳ برای PC، Nintendo Switch، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه شود.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x