Sony Invest in Epic Games

سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری سونی در Epic Games

سرمایه گذاری عظیم سونی در Epic Games برای متاورس

Playstation

Epic Games اعلام کرده است که ۲ میلیارد دلار از سونی و Kirkbi، شرکت هلدینگ و سرمایه‌گذاری گروه لگو دریافت می‌کند. توسعه دهنده Fortnite و Unreal Engine که در وبلاگ Epic Games اعلام شد، فاش کرد که سونی و Kirkbi به ترتیب ۱ میلیارد دلار در این شرکت سرمایه گذاری خواهند کرد. Epic Games در این پست نوشت که این سه شرکت “هدفشان ایجاد سرگرمی های اجتماعی جدید با کاوش در ارتباط بین دنیای دیجیتال و فیزیکی است.”

علاوه بر این، Kenichiro Yoshida، مدیر عامل سونی گفت:

به عنوان یک شرکت سرگرمی خلاق، ما از سرمایه گذاری در Epic برای تعمیق روابط خود در زمینه متاورس، فضایی که سازندگان و کاربران وقت خود را در آن به اشتراک می گذارند، هیجان زده هستیم.

ما همچنین مطمئن هستیم که تخصص Epic، از جمله موتور بازی قدرتمند آن‌ها، همراه با فناوری‌های سونی، به تلاش‌های مختلف ما مانند توسعه تجربیات جدید طرفداران دیجیتال در ورزش و ابتکارات تولید مجازی ما سرعت می‌بخشد.

Epic-Sony-KIRKBI

Søren Thorup Sørensen، مدیرعامل Kirkbi نیز بیانیه‌ای ارائه کرد و گفت:

بخشی از سرمایه‌گذاری‌های ما بر روی روندهایی متمرکز است که معتقدیم بر دنیای آینده‌ای که ما و فرزندانمان در آن زندگی خواهیم کرد تأثیر می‌گذارد. این سرمایه‌گذاری مشارکت ما را در جهان تسریع خواهد کرد و ما خوشحالیم که در Epic Games سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا از ادامه مسیر رشد آن‌ها با تمرکز بلندمدت به متاورس آینده حمایت کنیم.

 

همانطور که اپیک گیمز می‌گوید، این سرمایه‌گذاری هنوز انجام نشده است، زیرا «مشروط به شرایط بسته شدن مرسوم، از جمله تأییدیه‌های نظارتی است»

این به دنبال اعلام اخیر است که Epic Games و Lego شراکتی را تشکیل داده اند که در آن قصد دارند “آینده متاورس” را شکل دهند. به نظر می رسد که Epic واقعاً روی آن توجه دارد، با توجه به این که تمرکز اصلی اعلامیه شراکت لگو و همچنین سرمایه گذاری سونی و کرکبی بر آن بود.

اگرچه یک خرید کامل نیست، اما این سرمایه گذاری بزرگ بعدی سونی پس از خرید اخیر Haven است، در سالی که پر از حرکت های بزرگ از سوی شرکت های بزرگ است.

 

نظر شما چیه؟ این کار در آینده به نفع سونی خواهد بود؟

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x