Xbox Game Pass امروز 4 بازی را از دست می دهد.

Xbox Game Pass امروز ۴ بازی را از دست می دهد.

Xbox Game Pass 

برای محدود کردن ژانویه ۲۰۲۲، مایکروسافت چهار بازی را از سرویس اشتراک Xbox Game Pass خود حذف می کند، از جمله برخی از عناوین محبوب.

Game Pass

سرویس اشتراک Xbox Game Pass مایکروسافت به طور مداوم بازی های جدیدی را به مجموعه اضافه می کند، اما همچنین به طور منظم عناوین را حذف می کند. به طور معمول، یک دسته از بازی ها در اواسط هر ماه از Xbox Game Pass حذف می شوند و دسته دیگری در پایان ماه حذف می شوند. ژانویه ۲۰۲۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست، مایکروسافت چهار بازی را از ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ از Xbox Game Pass حذف کرد.

مشترکین Xbox Game Pass چند هفته ای در مورد خروج بازی ها از Game Pass در پایان ژانویه مطلع شدند، بنابراین آنها باید زمان زیادی برای بازی کردن از طریق آنها داشته باشند. با این حال، کسانی که پس از امروز همچنان می‌خواهند این بازی‌ها را انجام دهند، باید توجه داشته باشند که می‌توانند آن‌ها را همین حالا با تخفیف خریداری کنند. بازی‌های Xbox Game Pass با ۲۰ درصد تخفیف در حین استفاده از سرویس در دسترس هستند، بنابراین خرید آن‌ها برای علاقه‌مندان هزینه زیادی برای نگهداری ندارد.

Xbox game pass

چهار بازی که Xbox Game Pass را در ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ ترک می کنند عبارتند از Cyber Shadow، Nowhere Prophet، Prison Architect (برای نسخه PC Game Pass) و Xeno Crisis. هر چهار این بازی در زمان عرضه اولیه با استقبال نسبتا خوبی مواجه شدند، به خصوص در مورد Cyber Shadow. Cyber Shadow در زمان عرضه اولیه خود در ژانویه گذشته نقدهای قوی داشت، بنابراین قطعا دیدن آن سخت است.

بازی هایی که game pass را ترک می کنند.

  • Cyber Shadow (Cloud/کنسول/کامپیوتر)
  • Nowhere Prophet (Cloud/کنسول/کامپیوتر)
  •  Prison Architect (کامپیوتر)
  • Xeno Crisis (Cloud/کنسول/کامپیوتر)

Cyber Shadow یک بازی روز اول  Game Pass ایکس باکس در سال گذشته بود و مانند بسیاری دیگر از عناوین Game Pass شخص ثالث، پس از در دسترس بودن در این سرویس برای یک سال تقویمی کامل، شروع به کار کرد. اکنون، همیشه این امکان وجود دارد که Cyber Shadow در نقطه‌ای از خط به  Game Pass ایکس باکس بازگردد. در واقع، Xbox Game Pass اخیراً Outer Wilds را پس از حذف قبلی به مجموعه خود اضافه کرده است، بنابراین قطعاً سابقه ای در آنجا وجود دارد.

با این حال، هیچ چیز قطعی نیست، و بنابراین، هرکسی که می‌خواهد دسترسی تضمینی به Cyber Shadow یا هر یک از بازی‌های Xbox Game Pass دیگر که در ۳۱ ژانویه منتشر می‌شوند، می‌خواهد، باید آن‌ها را تا زمانی که با قیمتی تخفیف‌ خورده در دسترس هستند، در نظر بگیرند.

Xbox game pass

در این میان، طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که مایکروسافت بازی‌هایی را که در فوریه ۲۰۲۲ برای  Game Pass ایکس باکس عرضه می‌شوند و همچنین عناوینی که در ماه فوریه این سرویس را ترک خواهند کرد، معرفی کند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x