Super Mario Bros به قیمت 2 میلیون دلار فروخته شد!

Super Mario Bros به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شد!

Super Mario Bros به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شد!

 

به نقل از سایت کلکسیونی Rally ، یک خریدار ناشناس ۲ میلیون دلار برای نسخه ی اورجینال و بازنشده ی Super Mario Bros پرداخت کرد.

 این خبر که برای اولین بار توسط نیویورک تایمز منتشر شد، رکورد قیمت فروش این بازی ساخته ی سال ۱۹۸۵ را شکست، رکوردی که یک نسخه پلمپ شده از Super Mario 64 به قیمت ۱٫۵۶ میلیون دلار در ماه قبل ثبت کرده بود.

 

در طول یک سال گذشته، رکورد گران ترین بازی های ویدئویی بارها شکسته شده است، زیرا تقاضا برای جمع آوری کلکسیون های خاص و قدیمی همچنان داغ است.

 

Super Mario Bros به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شد!

 

خرداد ماه امسال، یک نسخه از Super Mario Bros در حراجی به قیمت ۱۱۴۰۰۰ دلار به فروش رفت، در همان ماه نسخه ای از Super Mario Bros 3 باز هم این رکورد را شکست و در حراجی ۱۵۶۰۰۰ دلار فروخته شد.

 

چند هفته بعد،  یک نسخه از  Super Mario Bros در حراج ۶۶۰،۰۰۰ دلار فروخته شد، و جند روز بعد یک نسخه از Legend of Zelda  با ۸۷۰،۰۰۰ دلار فروخته شد.

 

در حالی که اکثر رکوردها توسط بازی های قدیمی که در حراجی ها فروخته میشود شکسته شد ، فروش ۲ میلیون دلاری Super Mario Bros  مثل بمبی بین کلکسیونر های بازی صدا کرد.

 

 Rally بازی ها و مجموعه های دیگری مانند اکشن فیگورها، کتاب های مصور و مواردی از این قبیل را خریداری می کند و آنها را به شرکت های کوچکی تبدیل می کند که مردم می توانند مانند سرمایه گذاری در آنها سهام خریداری کنند، به این صورت که اگر کسی پیشنهاد خرید کلکسیونی را ارائه دهد ، آن سرمایه گذاران به فروش آن رای می دهند.

 

Super Mario Bros به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شد!

 

به گزارش تایمز ، Rally بازی Super Mario Bros را در آوریل گذشته به قیمت ۱۴۰ هزار دلار خرید و سهامداران واگذاری آن به مجموعه داری ناشناس تایید کردند و Super Mario Bros به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شد!

 

با گیمریما همراه باشید و برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x