پیش فروش بازی ایرانی The Tale of Bistun آغاز شد

The Tale of Bistun ، الهام گرفته شده از اساطیر ایران

Tale of Bistun 1

The Tale of Biston یک بازی اکشن ماجراجویی داستانی ساخته شده توسط شرکت هلندی The Cube Games و با الهام از رمان عاشقانه تراژیک معروف ایرانی «خسرو و شیرین» است. یک سنگ‌تراش که هیچ خاطره‌ای از خودش  ندارد و نمیداند کیست، باید سرزمین‌های سوخته را بپیماید تا هویت خود و البته موردی عجیب و آشنا را کشف کند.

The Tale of Bistun یک بازی اکشن و ماجراجویی داستان محور است که از شعر تراژیک قرن دوازدهم “خسرو و شیرین” الهام گرفته شده است. شما نقش یک سنگ‌تراش را بازی می‌کنید که در کوه بیستون بیدار می‌شود و هیچ چیزی را به خاطر نمی‌آورد.

یک بلای طبیعی گسترش یافته است و دشمنان خطرناک زیادی را به وجود آورده است. شما باید با دشمنان افسانه ای مبارزه کنید و بین دنیای واقعی و دنیای اسرارآمیز از خاطرات فراموش شده سفر کنید تا راز گذشته خود را کشف کنید.اما یک شر باستانی بزرگ در حال تماشا است، منتظر است و از اینکه برنامه هایش خراب می شود خوشحال نیست!

Tale of Bistun 10

The Tale of Bistun داستانی جذاب از فداکاری و خودشناسی است که از شعر قرن دوازدهم “خسرو و شیرین” الهام گرفته شده است. داستان در دنیایی عجیب و غریب از اسطوره های ایرانی می گذرد، جایی که جادو و تأثیرات الهی همه آنچه را که با آن روبرو می شوید شکل می دهد.

به عنوان یک سنگ‌تراش، شما باید دامنه های دیدنی کوه بیستون را طی کنید تا رمز و راز هویت خود و چگونگی حضور خود در کوه را کشف کنید. کوه بیستون اگرچه زیباست، اما دچار بلای وحشتناکی شده است و موجودات خطرناکی منتظر شما خواهند بود.

همانطور که کوه را کاوش می کنید، مجسمه هایی را بسازید تا گذشته تان را به شما یادآوری کنند. سپس، می‌توانید به پایگاه(Hub) برگردید تا حکاکی‌های زیبایی را با جزئیات تجربیات و برخوردهای گذشته خود طراحی کنید.

Tale of Bistun

The Tale of Bistun از طریق یک راوی دانای کل روایت می‌شود که قدم‌های سنگ‌تراش را تفسیر میکند و عمیق‌ترین افکار او را شرح می‌دهد. در نبردهای تاکتیکی و سریع با انواع دشمنان شرور بر اساس اساطیر ایرانی شرکت کنید. پیش فروش این بازی در اپیک گیمز شروع شده است و با قیمیت ۱۳٫۹۹ یوروی ای قابل خرید است.

تاریخ عرضه دقیق The Tale of Bistun مشخص نیست ولی طبق گفته توسعه دهندگان، بازی در سپتامبر ۲۰۲۲ بر روی پلتفرم های Xbox One, PC, Xbox Series X/S عرضه خواهد شد.

 

عکس های بیشتر بازی:

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

 

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x