Nacon بازی کاملاً جدید بقای Terminator را فاش کرد.

Nacon بازی کاملاً جدید بقای Terminator را فاش کرد.

Nacon

Nacon یک بازی بقا کاملاً جدید را نشان می دهد که در دنیای Terminator اتفاق می افتد و پس از وقایع Judgment Day رخ می دهد.

Terminator Nacon

فرانچایز فیلم Terminator یکی از مواردی است که می تواند به راحتی به بازی های ویدیویی تبدیل شود، از اسکرول های جانبی در NES تا تیراندازی های سوم شخص در سیستم های نسل فعلی. این شخصیت به اندازه‌ای نمادین است که در بازی‌های ویدیویی دیگری مانند Fortnite و Mortal Kombat 11 به عنوان مهمان حضور داشته است.

همچنین Teyon’s Terminator: Resistance نیز وجود دارد که یک تیراندازی اول شخص بود که با احترامی دوست‌داشتنی به منبع منتشر شده توسط Reef Entertainment ساخته شد. استودیو دیگری به نام Nacon در حال ساخت یک بازی برای این فرانچایز علمی تخیلی طولانی مدت است که در استریم اخیر سازنده فاش شده است.

رویداد Nacon’s Connect تعدادی از بازی‌های در دست ساخت استودیو را نشان داد، از جمله RoboCop: Rogue City، یک بازی تیراندازی اول شخص که توسط Teyon بر اساس فرنچایز فیلم‌های اکشن دهه ۸۰ RoboCop ساخته شده است. این رویداد همچنین نشان داد که استودیو در حال کار بر روی یک بازی در مجموعه ترمیناتور است که داستانی اصلی را نشان می دهد که بر اساس رویدادهای فرانچایز فیلم ساخته شده است.

این تیزر تریلر لحنی متروک و آخرالزمانی دارد، با Nacon تأیید می کند که بازی در جریان عواقب روز داوری و همچنین قبل از شکل گیری مقاومت جان کانر اتفاق می افتد. این بازی همچنین دارای یک جهان باز با عناصر بقا است، اولین فرنچایز ترمیناتور، نه کمتر. بازیکن به عنوان گروهی از بازماندگان آخرالزمان هسته ای بازی می کند که برای زنده ماندن می جنگند.

Terminator Nacon

در حالی که تیزر تریلر حاوی هیچ گیم پلی نیست، به ایجاد روحیه کمک می کند و تهدید روبات های ترمیناتور را به فروش می رساند. حتی شامل موسیقی نمادین سریال، از جمله آهنگ تم معروف است که در انتهای تریلر شنیده می شود. بسیاری از طرفداران امیدوارند که این داستان ماهیت هولناک روبات های شرور را نیز به تصویر بکشد، با تئوری پردازی برخی این بازی نشان می دهد که مقاومت جان کانر چگونه ساخته شده است.

Nacon’s Terminator Survival Project برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در حال توسعه است، هرچند در حال حاضر هیچ پنجره‌ای برای انتشار فاش نشده است. در کنار این بازی، Nacon تعدادی بازی دیگر را به نمایش گذاشت که توسط استودیوهایش در حال توسعه هستند،

از جمله چند پروژه بازی ویدیویی دارای مجوز مانند Robocop: Rogue City. Lord of the Rings: Gollum همچنین به همراه تاریخ انتشار برای ۱ سپتامبر نمایش داده شد. چند پروژه اصلی دیگر نیز در این رویداد دیده شد، مانند Steelrising، یک RPG اکشن که یک روح سایبرنتیک است که برای Xbox Series X انحصاری است. /S و همچنین در سپتامبر امسال منتشر خواهد شد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

پروژه Terminator Survival در حال حاضر در حال توسعه است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x