جزئیات جدید از The Last of Us 2

جزئیات جدید از The Last of Us 2

جزئیات جدید از The Last of Us 2 فاش شد!

بازی پر طرفدار و پر رمز و راز The Last of Us Part 2 همیشه برای ما تازگی های جدیدی داشته.با گیمریما همراه باشید تا باهم به اخبار The Last of Us 2 جدید این بازی جذاب بپردازیم.

جزئیات جدید از The Last of Us 2 چیست؟

بچه ها حتما اینو میدونید که اگر حتی یک ساعت بازی TLOU2 را تجربه کرده باشید، حتما متوجه می‌شوید که این بازی خارق‌العاده پر از رازهای نهفته است که حتما تا سال های آینده منتظر کشف های جدید اون هستیم(چه در سری ۱ یا ۲). برخی از این رازهای نهفته در این بازی به رفتارها و دیالوگ‌های شخصیت‌های این بازی مربوط می‌شوند.

در این سری از اکتشافات میریم سراغ دیالوگ‌ها که توسط کاربری در شبکه اجتماعی ردیت با نام Taegukie که دانشجوی مهندسی‌ است به‌اشتراک گذاشته شده‌. طی این دیالوگ‌ها الی و جوئل درباره خالکوبی پروانه روی دست الی صحبت می‌کنند، ولی اینگونه به‌نظر می‌رسد ناتی داگ تصمیم گرفته با قطع کردن این مکالمه و دیالوگ‌ها معنای بیشتری به خالکوبی الی بخشیده و ما را درست مانند جوئل کنجکاو کند. البته الی نظر دیگری درباره صحبت‌های جوئل دارد.

The Last of Us 2

در اخبار The Last of Us 2 لحاظ شده که شخص اشتراک دهنده یعنی Taegukie باور دارد این مکالمه قرار بوده زمانی که ما با همراهی الی و جوئل با اسب به‌دنبال سیم گیتار می‌رویم اتفاق بیافتد. جوئل در زمان ورود به فروشگاه موسیقی مکالماتی را با الی درباره کمیک Savage Starlight که به تازگی آن را مطالعه کرده آغاز می‌کند.

بچه ها میتونید ترجمه این مکالمات رو این زیر بخونید:

جوئل: خوب من متوجه شدم که هولوگرام او (زن)… آن نقشه… یک پروانه است. خالکوبیت را از آنجا برگرفتی؟ الی: آه (افسوس)… شاید؟… قضاوت. جوئل: قضاوت نمی‌کنم. فقط کنجکاوم. الی: دروغگو. جوئل: خوب، همانطور که گفتم، قضاوت نمی‌کنم… فکر می‌کنم که پروانه قشنگه.

Last

بر اساس این دیالوگ ها جوئل فکر می‌کند که خالکوبی الی برگرفته از هولوگرام دکتر دانیلا استار (Dr. Daniela Star) در کمیک بوده و الی از آن الهام گرفته است.این گیمر چندین بار صحنه را بررسی کرده و معتقد است که جملاتی از میان این دیالوگ‌ها حذف شده و ادعا دارد صحبت‌های جوئل ساختاری منطقی نداشته و صحبت‌های الی نیز طولانی‌تر بوده و قسمت های زیادی از این مکالمات حذف شده.

Taegukie همچنین ادعا دارد که خالکوبی الی برگرفته از این داستان کمیک بوده، ولی ناتی داگ تلاش کرده با حذف کردن این حقیقت، خالکوبی را برگرفته از گیتار جوئل جلوه داده و آن را به رابطه شخصی الی و جوئل مرتبط سازد. البته ناگفته نماند که این اطلاعات باعث شدند که ما بیش از پیش درباره این عنوان بزرگ کنجکاو شده و دنبال اطلاعاتی تازه از آن باشیم.

بچه ها نظر شما چیه آیا Taegukie درست حدس زده یا همش بر پایه فرضیس؟؟؟

بچه ها حتما نظرتونو درباره جزئیات جدید از The Last of Us 2 با ما به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید:

مقایسه Xbox series x با Xbox series s
معرفی بازی Among us 2018

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x