Fallout 5 توسط Bethesda تایید شده است.

Fallout 5 توسط Bethesda تایید شده است.

در مصاحبه اخیر، تاد هاوارد از Bethesda تأیید می کند که Fallout 5 قرار است پروژه بزرگ بعدی استودیو بعد از Elder Scrolls 6 باشد.

Fallout 5

Fallout 5

Bethesda با Starfield، اولین IP اصلی استودیو در چند دهه اخیر، در حال ورود به قلمرو جدیدی است. اما در حالی که بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر Starfield و دنیای بازی عظیم آن هستند، دیگران مایلند آثار جدیدی را در فرنچایزهای بتسدا، به ویژه The Elder Scrolls و Fallout ببینند. به نظر می‌رسد که در سال‌های آینده انتظارات زیادی برای طرفداران Elder Scrolls و Fallout وجود خواهد داشت، زیرا Bethesda Fallout 5 را تأیید کرده است.

تاد هاوارد از Bethesda اخیراً توسط IGN در مورد Starfield مصاحبه کرده است. در طول مصاحبه، هاوارد تایید کرد که بتسدا قرار است Fallout 5 را بعد از اتمام آن با The Elder Scrolls 6 بسازد. هوارد در این مصاحبه گفت. هاوارد همچنین گفت که Bethesda “پروژه های دیگری” دارد که روی آنها نیز کار خواهد کرد، اگرچه مشخص نیست که این پروژه ها چه می توانند باشند.

این اولین بار نیست که تاد هاوارد از Fallout 5 نام می برد، اما این اولین بار است که به طرفداران ایده می دهد که این بازی چه زمانی ساخته می شود. با عرضه Starfield در سال ۲۰۲۳، باید تصور کرد که Elder Scrolls 6 چند سال پس از آن عرضه می شود، و بنابراین به نظر می رسد که Fallout 5 تا پایان دهه با نرخ فعلی منتشر نخواهد شد. حتی با این وجود، ممکن است طرفداران همچنان هیجان زده باشند که مطمئن شوند Fallout 5 در راه است.

Fallout 5

طرفداران Fallout ممکن است مدت زیادی منتظر بازی Fallout 5 باشند، اما امیدواریم استارفیلد به اندازه کافی خوب باشد تا در این مدت به آنها کمک کند. آنها همچنین ممکن است یک پروژه Fallout متفاوت برای بازی در این دوره داشته باشند. این عنوان به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت ممکن است به دنبال ادامه‌ی Fallout: New Vegas باشد و بار دیگر Obsidian Entertainment را در راس آن قرار دهد.

باید دید که آیا شایعات Fallout: New Vegas 2 مشروعیتی دارند یا خیر، اما طرفداران می توانند روی عرضه Fallout 5 در زمانی پس از عرضه Starfield و The Elder Scrolls 6 حساب کنند. هر زمان که بازی منتشر شود، احتمالاً کنسول انحصاری کنسول های ایکس باکس خواهد بود، بنابراین طرفداران باید این را در نظر داشته باشند. به هر حال، بخشی از دلیل خرید Bethesda توسط مایکروسافت، تامین امنیت بازی‌های انحصاری برای کنسول‌های Xbox و Game Pass بود، بنابراین دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم Fallout 5 از این نظر متفاوت خواهد بود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

بازی Fallout 5 اعلام شد.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x