بازی The Lord of the Rings: Gollum دوباره تاخیر خورد

بازی جدید The Lord of the Rings در ۲۰۲۳ عرضه میشود؟

Lord of the Rings Gollum 2

The Lord of the Rings: Gollum باز هم به تعویق افتاد. تیم توسعه‌دهنده Daedalic Entertainment و پابلیشر Nacon دیروز بیانیه‌ای منتشر کردند و تأیید کردند که به چند ماه دیگر نیاز دارند تا The Lord of the Rings: Gollum را برای انتشار آماده کنند. Nacon و Daedalic Entertainment نوشتند:

ما به برآورده کردن انتظارات کامیونیتی خود و کشف داستان ناگفته Gollum به روشی که به J.R.R. Tolkien احترام می گذارد، پایبندیم.همانطور که گفته شد، برای ارائه بهترین تجربه ممکن، ما تصمیم گرفته‌ایم تا انتشار The Lord of the Rings: Gollum را چند ماه به تعویق بیندازیم. زمان دقیق تر عرضه بازی را در آینده نزدیک بهتون اطلاع خواهیم داد.

Tweet

این بازی اولین بار در سال ۲۰۱۹ برای انتشار آزمایشی در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، اما The Lord of the Rings: Gollum به دلیل مشکلات مداوم در توسعه بازی توسط پاندمی کرونا تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. اوایل سال جاری، Nacon اعلام کرد که بازی Lord of the Rings: Gollum در تاریخ ۱ سپتامبر برای کنسول‌ها و PC عرضه می‌شود، اما این تاخیر جدید این شک را ایجاد می‌کند که آیا این بازی حتی به امسال میرسد؟

The Lord of the Rings: Gollum که به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی داستان محور توصیف می شود، داستان سفر هابیت قبلی برای گرفتن One Ring from Bilbo Baggins را روایت میکند که Misty Mountain را ترک میکند و سفری را در سراسر Middle Earth آغاز میکند. آخرین تریلر بازی، مناظر بسیار زیبایی را که در کنار رویارویی با بسیاری از شخصیت‌های شناخته شده از فرنچایز ارباب حلقه‌ها نشان داد.

Lord Of The Rings

Gollum از آنجایی که موجودی پست است، ترجیح می دهد از مبارزه دوری کند و بجاش از مخفی کاری استفاده کند. شما می‌توانید از سنگ‌ها به عنوان حواس پرتی استفاده کنید، اما همچنین از یک سری سنگ‌های تیز هستند که حتی میتوانید با پرتاب کردن شان دشمان هاتون رو بکشید. با این حال اما قطعا شرایطی پیش میاد که باید بجنگید.

The Lord of the Rings: Gollum اولین بار در زمان عرضه برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S و PC عرضه خواهد شد و به زودی Switch نیز عرضه خواهد شد. زمانی که Daedalic Entertainment و Nacon تاریخ دقیق انتشار بازی را اعلام کنند ما هم در گیمریما حتما آن را پوشش خواهیم داد.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x