Assassin's Creed new Game rumors

بازی بعدی Assassin’s Creed سال ۲۰۲۳ عرضه میشود

بازگشت Assassin’s Creed به سبک و سیاق قدیمی

Assassin's Creed

به تازگی جزئیات بیشتری در مورد بازی بعدی سری Assassin’s Creed مشخص شده است. طبق آخرین گزارش ها، بازی بعدی Assassin’s Creed: Mirage نام دارد و احتمالا در بهار ۲۰۲۳ عرضه شود. Assassin’s Creed: Valhalla آخرین بازی از سری قدیمی و دوستداشنی است اما الان آخرین شایعات حاکی از آن است که بازی به اصول اولیه خود بازمی‌گردد و از اولین بازی سری Assassin’s Creed  الهام میگیرد.(خداروشکر)

طبق خبری که Gamesradar کار کرده، آنها جزئیات جدیدی را در مورد این بازی جدید در یک ویدیو اعلام کردند. او گفت که بازی در بغداد جریان دارد و وقایع دوران افول خلافت عباسی بین سال های ۸۶۰ تا ۸۷۰ بعد از میلاد را بررسی می کند. همچنین در ادامه اشاره کرد که بازی شامل بسیاری از عناصر RPG مانند level system و انتخاب دیالوگ نخواهد بود. ظاهراً شخصیت اصلی اسمش Basim خواهد بود که یک دزد جوان است و در نهایت با Hidden Ones آشنا می شود.

Assassin's Creed

این گزارش با خبر های جناب Jason Schrier، یکی از کارشناسان صنعت گیم، که شایعات قبلی در  Aztec را رد می‌کرد، برابری می‌کند. آخرین اخباری که منتشر شده حرف های قبلی Jason Schrier در مورد نام و تاریخ انتشار بازی را تایید می کند. با این حال این افشای اطلاعات اخیر ادعا می‌کند که بازی شامل چندین شهر است که میتوانید آن را بگردید؛ Jason Schrier اما معتقد است زیاد این حرف درست نیست.

جدا از این، این اطالاعات جدید همچنین به نحوه کار مخفیانه یوبی سافت بر روی بازسازی اولین Assassin’s Creed اشاره می کند. همچنین می‌گوید که دارای یک Season Pas و شامل مجموعه‌ای از DLC در قسطنطنیه خواهد بود. از آنجایی که شایعه شده است که این بعد از Assassin’s Creed Mirage منتشر خواهد شد، این می تواند بخشی از پروژه Assassin’s Creed Infinity یوبی سافت باشد.

احتمالا قرار است این یک پلتفرم لایو سرویس باشد که حالات مختلفی را در خود جای دهد و به‌روزرسانی‌های منظم را به همراه حالت‌ های مولتی پلیر میگیرد. همچنین یک «Project Red» برای Assassin’s Creed Infinity در دست ساخت است که طبق گزارش ها در آسیا می گذرد.

assassins-creed-the-ezio-collection-switch

با توجه به اینکه تقریباً هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداریم میتوان گفت یوبی سافت در مخفی نگه داشتن Infinity کار بزرگی انجام داده است. امیدواریم ایونت بعدی Ubisoft Forward جزئیات بیشتری را در مورد آن را به ما بدهد. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر دوباره اون تجربه قدیمی رو خواهیم داشت!

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x