Alan Wake 2 Has a Monster Story

Alan Wake 2 داستان “فوق العاده”‌ای خواهد داشت

خالق بازی درباره Alan Wake 2 میگوید

Alan Wake 2 Pic1

Remedy یک آپدیت دیگر را برای طرفداران منتظر Alan Wake داده است و طبق آن گفته است که داستان بازی Alan Wake 2 قرار است فوق العاده باشد. این استودیو همچنین تایید کرد که در حال حاضر با بازیگران برجسته ای کار می کند که احتمالاً با استفاده از موشن کپچر از آنها استفاده میکند.

Sam Lake، کارگردان خلاق و نویسنده اصلی Alan Wake 2 عکسی از خود در کنار نویسنده اصلی استودیو، Clay Murphy، به اشتراک گذاشت. توسعه دهندگان اعلام کردند که داستان این بازی کلی وقت و کاغذ از آنها گرفته است ، که به قول Sam Lake «یک هیولا است(It Is a Monster)».

Sam Lake Tweet

با توجه به سر و صدایی که به پا کرده است، احتمالاً می‌توان انتظار داشت Alan Wake 2 بزرگ‌ترین و بلندپروازانه‌ترین عنوان Remedy تا به امروز باشد. Lake قبلاً گفته بود که این یک «ژانر جدید» برای Remedy خواهد بود که بیشتر به جنبه ترسناک آن( که با این اشاره جدید Lake، «هیولا»، همخوانی دارد) میپردازد.

Murphy نیز به نوبه خود به شوخی اضافه کرد که نویسندگان از روش نوشتن با کیتار (اشاره به عکس بالا و استفاده از کیبرد)استفاده کرده اند. گفت که این روش به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کار خود را به سرعت تمام کنند. علاوه بر این، Alan Wake 2 فقط در فیلمنامه پیشرفت نکرده است و مثل اینکه در تمام زمینه ها پیشرفتی عظیم داشته است و تیم توسعه دهنده نیز قبلاً جلسات تصویربرداری و صداپیشگی را آغاز کرده است. با این حال، در حال حاضر، Lakeدر آستانه بازگشت به کار خود در Alan Wake 2 در یک استراحت تابستانی کوتاه است.

Alan Wake 2 Pic 2

Tero Virtala، مدیر عامل Remedy Entertainment در خرداد ماه گفت: “کارهای زیادی باقی مانده است، اما بازی در بسیاری از زمینه ها شروع به پیشرفت و  کامل تر شدن کرده است.” این عنوان به طور آزمایشی قرار است در سال ۲۰۲۳ توسط اپیک گیمز منتشر شود و Lake قبلاً گفته بود که بخش زیادی از بازی تمام شده است؛ اگرچه آنها در ماه های آینده چیز بزرگی را نشان نخواهد داد.

این استودیو همچنین ساخت یک اقتباس سریالی Alan Wake را از شبکه AMC اعلام کرده است. این پروژه هنوز راه درازی در پیش دارد، بنابراین احتمالاً برای مدتی طولانی در مورد آن نخواهیم شنید و باید حالا حالا ها انتظارش را بکشیم.

 

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدیدی از بازی Alan Wake 2 منتشر شد

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x