Alan Wake 2 News May 2022

اطلاعات جدیدی از بازی Alan Wake 2 منتشر شد

انتشار Alan Wake Remastered  برای سوییچ

alan wake 2

به مناسبت ۱۲ سالگی Alan Wake، رمدی اخبار جدیدی از توسعه بازی  Alan Wake 2 را منتشر کرد و Alan Wake Remastered را برای Nintendo Switch معرفی کرد. این استودیو همچنین ویدیویی منتشر کرده است که در مورد همین موضوع و همچنین در مورد گذشته و آینده این بازی صحبت می کند و Sam Lake، Ilkka Villi Matthew, Porretta در آن حضور داشتند.

Alan Wake 2 دسامبر گذشته در مراسم The Game Awards معرفی شد، و در آن زمان، این شرکت قول داده بود که در تابستان امسال، نسخه بعدی آن را عرضه کند. متأسفانه، این برنامه‌ها تغییر کرده‌اند، اما Remedy این فرصت رو مناسب دید که آپدیتی در مورد چگونگی پیشرفت کارها ارائه کند و همچنین چند تا کانسپت آرت منتشر کرد.

Alan Wake Remastered

Sam Lake گفت:

همه چیز با توسعه Alan Wake 2 واقعا خوب پیش می رود.اما ما در چند ماه گذشته صحبت کرده‌ایم و اینجا در Remedy، همراه با ناشر فوق‌العاده‌مان Epic Games، به این تصمیم رسیده‌ایم که تابستان امسال هیچ چیز بزرگی را نمایش نخواهیم داد.

ساخت یک دمو یا یک تریلر مناسب، تلاش زیادی میخواهد و چندین ماه کار را که می‌تواند را از بین ببرد. ما احساس می‌کنیم که در حال پیشرفت هستیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین و اولین بازی ترسناک بقا را برای Remedy ایجاد می‌کنیم.

ما نمی‌خواهیم تیم را از این تمرکز دور کنیم، بنابراین به راه خود ادامه می‌دهیم و یک تجربه عالی از بازی ایجاد می‌کنیم، و متأسفانه، شما باید کمی بیشتر برای پخش دمو و تریلر صبر کنید.

alan_wake_2-(2)

 

Alan Wake 2 برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است و توسط Epic Games منتشر می شود.

در مورد زمانی که Alan Wake Remastered به نینتندو سوییچ می آید، باید بگوییم که تاریخ دقیقی برای انتشار ارائه نشده است. این بازی فقط به صورت دیجیتال عرضه خواهد شد و به صورت native روی سخت افزار اجرا می شود. این بازی سال گذشته برای ایکس باکس، پلی استیشن و PC منتشر شد.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x