نگاهی به Freddy Krueger در بازی Dead By Daylight
حتی زمانی که Freddy Krueger زندگی می کرد، برای کسانی که واقعاً او را می شناختند، کابوس بود. خلق و خوی واقعی Freddy که در پشت نقاب صمیمیت پنهان شده بود، فقط برای قربانیانش شناخته شده بود. هنگامی که سرانجام آن قربانیان شنیده شدند، والدین Springwood فردی را ردیابی کردند و قانون را در دستان خود گرفتند. آنها فکر می کردند که آتش آنها را از شر یک هیولا در آن شب خلاص کرده است، که فرزندانشان بالاخره در امان هستند.
سالها گذشت و وحشت به خاک سپرده شد، قربانیان را فراموش کردند. سپس، به نحوی، فردی بازگشت، و رویاها یک بار دیگر به کابوس تبدیل شدند.
فردی خشم خود را بر کسانی متمرکز کرد که احساس می کرد به او ظلم کرده اند، و به وسواس واقعی خود، Nancy Holbrook، تبدیل شد. اما او قدرت و تدبیر او را دست کم گرفت. او به همراه دوستش Quentin Smith موفق شد Freddy را ضعیف کند، یک بار دیگر او آن ها را رها کرد.
مرگ اولین باری که Freddy با آن روبرو شد، نمی خواست، چرا فکر می کردند اکنون او را می گیرد؟ او یک بار دیگر ظاهر شد، غرق در انتقام. سپس نگاهش را به پسری معطوف کرد که راه او را به Nancy، شماره یک او ,مسدود کرده بود.
Freddy به رویاهای Quentin حمله کرد و شب به شب او را به وحشت انداخت تا اینکه قدرت و دفاع او به پایین ترین حد خود رسید. وقتی زمان مناسب بود، پسر را مجبور کرد به انعکاس تاریک پیش دبستانی بازگردد. در اینجا او آخرین انتقام خود را خواهد گرفت.
Freddy پسر را در سالن های مدرسه تعقیب کرد. او وقت خود را صرف کرد و از هر لحظه شکار لذت برد. این چیزی بود که او بیش از همه از آن لذت می برد، بوی عرق آنها در هوا، نفس های خشن و نفس های وحشت زده آنها.
پسری در انتهای راهروی طولانی بود. خیلی خسته و ترسیده ای که دیگر نمی دوی؟ به سرنوشت خود تسلیم شد؟ Freddy به داخل بسته شد، بازوها گشاد بود، پنجه ها دیوار را بالا می برد. نوک آنها در امتداد یک لوله کشیده شده بود، فریادهای بلند تنها بر دلهره پسرک می افزود.
بارانی از جرقه میبارید. شعله آبی شکوفا شد و به سرعت اتاق را فرا گرفت.
در حالی که Freddy با عصبانیت از شعله های آتش خارج شد، پسر پرواز کرد. اتاقها و دیوارها در تاری از کنارش گذشتند تا اینکه در زیرزمین Freddy قرار گرفتند. هیچ راه فراری از اینجا وجود نخواهد داشت.
Freddy به آرامی به روی پسر بسته شد. ترس او اکنون آنقدر قوی بود که فردی تقریباً میتوانست آن را بچشد، اما چشمانش با نفرتی سرکش میسوختند که تقریباً قابل تحسین بود.
فردی پنجه هایش را عقب کشید.
سپس فردی حضور دیگری را با او احساس کرد. چیزی قدیمی، قدرتمند و تاریک. تنها احساسش صدایی بود
مانند تیرهای چوبی که در دوردست خم میشوند.
لحظه ای افتادن و چرخیدن و سپس Freddy به مدرسه برگشت. اما مدرسه اش نه. شبیه به نظر می رسید، اما احساس متفاوتی داشت. قدرت های او از برخی جهات تعدیل شده و در برخی دیگر متمرکز شده بود. پسر فعلا رفته بود، اما طعمه دیگری در راهروها راه می رفت. برخی بیاهمیت خواهند بود. دیگران مورد علاقه جدید او خواهند بود. همه جلوی چنگال هایش می افتادند.
Freddy Perks:
Fire Up:
هر بار که یک ژنراتور تکمیل می شود، Fire Up قدرت خود را افزایش می دهد.
برای برداشتن و انداختن Survivors، شکستن پالتها و Breakable Doors، آسیب رساندن به ژنراتورها، و خرک کردن ویندوز، حداکثر تا سقف ۱۵/۱۷٫۵/۲۰ درصد، پاداش سرعت عمل ۳/۳٫۵/۴ درصدی دریافت کنید.
Remember Me:
شما با یک Obsession Survivor پیدا می کنید.
هر بار که Obsession خود را با یک بزنید، Remember Me توکن به دست می آورید:
زمان باز شدن هر دو دروازه خروج ۴ ثانیه به ازای هر توکن، حداکثر تا ۸/۱۲/۱۶ ثانیه اضافی افزایش می یابد.
Obsession تحت تأثیر این مجازات قرار نمی گیرد.
شما فقط می توانید در هر زمان به یک Survivor Obsession داشته باشید.
Blood Warden:
به محض باز شدن یکی از دروازه های خروج، Blood Warden فعال می شود.
هاله های Survivors که در منطقه Exit-Gate ایستاده اند برای شما آشکار می شود.
هنگامی که Blood Warden فعال است، یک بار در هر بازی، یک Survivor را به قلاب میاندازید تا خروجیها را برای همه بازماندگان به مدت ۳۰/۴۰/۶۰ ثانیه مسدود کند.
هاله های Survivors که در منطقه Exit-Gate ایستاده اند برای شما آشکار می شود.
هنگامی که Blood Warden فعال است، یک بار در هر بازی، یک Survivor را به قلاب میاندازید تا خروجیها را برای همه بازماندگان به مدت ۳۰/۴۰/۶۰ ثانیه مسدود کند.
Freddy Powers:
Dream Demon:
Dream Demon ردای The Nightmare را از بازماندگان بیدار پوشانده و باعث می شود که Terror Radius او را بشنوند اما فقط زمانی که او در فاصله ۱۶ متری است و فقط به طور متناوب از فاصله ۱۶ تا ۳۲ متری او را به طور کامل می بینند.
Freddy زمانی برای بازماندگان نامرئی است که او بیش از ۳۲ متر فاصله داشته باشد.
Micro-Sleep:
حضور The Nightmare در Trial Grounds باعث ایجاد خواب میشود و به طور غیر فعال باعث میشود تا Survivors بیش از ۶۰ ثانیه به خواب بروند و پس از آن وارد دنیای رویا شوند.
Dream World:
پس از ورود به دنیای رویا، بازماندگان از اثر وضعیت غافل رنج می برند:
بازماندگان فقط لالایی غیر جهت دار The Nightmare را می شنوند.
بازماندگان می توانند تله های رویایی که توسط The Nightmare قرار داده شده است را ببینند و تحت تأثیر قرار گیرند.
حملات اولیه موفقیت آمیز بلافاصله بازماندگان را به دنیای رویا می کشاند، مگر اینکه اخیراً با استفاده از ساعت زنگ دار از خواب بیدار شوند.
Waking Up:
بازماندگان چندین راه برای بیدار شدن و ترک دنیای رویا دارند:
عدم موفقیت در بررسی مهارت ها از یک بازمانده بیدار بخواهید که عمل بیدار شدن را روی او انجام دهد.
انجام هر اقدام متوالی Wake Up دو برابر بیشتر طول می کشد.
ساعت زنگ دار شخصی آنها را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید.
استفاده از ساعت زنگ دار به بازماندگان از خواب میکرو به مدت ۳۰ ثانیه مصونیت می بخشد.
این شامل کشیده شدن به دنیای رویا توسط حملات اولیه موفق می شود.
Special Ability: Dream Snare
دکمه Ability را فشار دهید و نگه دارید تا یک Dream Snare درست در مقابل The Nightmare روی زمین قرار دهید.
بازماندگانی که با یک Dream Snare در تماس هستند، از جلوه وضعیت Hindered رنج می برند، و تا زمانی که در محدوده اثر آن باقی می مانند و برای مدت کوتاهی پس از ترک آن، آنها را کند می کند.
Special Ability: Dream Pallet
دکمه Ability فشار داده و نگه دارید تا یک پالت رویایی در یک مکان در دسترس قرار دهید.
پالت رویایی که توسط یک بازمانده رها می شود بلافاصله از بین می رود و The Nightmare را مبهوت نمی کند.
Special Ability: Dream Projection
دکمه Active Ability را فشار داده و نگه دارید تا یک Dream Projection و تله پورت به یک ژنراتور در نمای انجام شود.
رها کردن زودهنگام دکمه، اقدام را لغو می کند.
برای هر بازمانده در دنیای رویا، کاهش استفاده از Dream Projection به میزان ۱۵ درصد کاهش می یابد.
اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.
برای آموزش Dead by Daylight اینجا کلیک کنید.