December

بازی های جدید گیم پس ماه دسامبر

بازی های جدید گیم پس December 2021

مایکروسافت ۱۳ بازی را تأیید کرد که در ماه دسامبر ۲۰۲۱ به سرویس اشتراک Xbox Game Pass می‌آیند. که از بخش داستانی هیلو اینفینیت که بسیاری منتظر اون هستن گرفته تا بازی های نوستالژی و تا امانگ آس برای کنسول که به تازگی منتشر شده.

هر ماه چند بازی جدید Xbox Game Pass را به همراه دارد و دسامبر ۲۰۲۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. مایکروسافت بالاخره بازی‌های جدید Xbox Game Pass را که در دسامبر ۲۰۲۱ عرضه می‌شوند  معرفی و ۱۳ عنوان را که در نیمه اول ماه به این سرویس اضافه می‌شوند، فاش کرد. و همانطور که انتظار می رفت، به نظر می رسد که تعداد زیادی بازی جدید با کیفیت بالا برای مشترکین Xbox Game Pass وجود خواهد داشت تا در دسامبر امسال آن را بررسی کنند.

تنها در ۲ دسامبر شاهد اضافه شدن شش بازی جدید Xbox Game Pass در قالب‌های ANVIL، Archvale، Final Fantasy 13-2، Lawn Mowing Simulator، Rubber Bandits، Stardew Valley و Warhammer 40,000: Battlesector خواهیم بود. چندین بازی روز اول Xbox Game Pass در این مجموعه وجود دارد، اما احتمالاً عنوان اصلی Stardew Valley است. Stardew Valley یکی از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های تمام دوران است و اضافه شدن آن به Xbox Game Pass هم برای آن و هم برای این سرویس بسیار بزرگ است.

احتمالاً ۲ دسامبر شلوغ ترین روز برای Xbox Game Pass در ماه دسامبر خواهد بود، اما بازی های بیشتری در تاریخ های بعدی عرضه می شوند. به عنوان مثال، ۷ دسامبر شاهد اضافه شدن Space Warlord Organ Trading Simulator به Xbox Game Pass خواهیم بود، در حالی که در ۸ دسامبر شاهد انتشار Halo Infinite خواهیم بود.

GPD

۱۴۰۰ ۱۱ آذر – ۲۰۲۱ ANVIL (Console/PC) – December 2

۱۴۰۰ ۱۱ آذر -۲۰۲۱ Archvale (Cloud/Console/PC) – December 2

۱۴۰۰ ۱۱ آذر -۲۰۲۱ Final Fantasy 13-2 (Console/PC) – December 2

۱۴۰۰ ۱۱ آذر -۲۰۲۱ Lawn Mowing Simulator (Cloud/Console/PC) – December 2

۱۴۰۰ ۱۱ آذر -۲۰۲۱ Rubber Bandits (Cloud/Console/PC) – December 2

۱۴۰۰ ۱۱ آذر -۲۰۲۱ Stardew Valley (Cloud/Console/PC) – December 2

۱۴۰۰ ۱۱ آذر -۲۰۲۱ Warhammer 40,000: Battlesector (Cloud/Console/PC) – December 2

۱۴۰۰ ۱۶ آذر -۲۰۲۱ Space Warlord Organ Trading Simulator (Cloud/Console/PC) – December 7

۱۴۰۰ ۱۷ آذر -۲۰۲۱ Halo Infinite (Cloud/Console/PC) – December 8

Halo

۱۴۰۰ ۱۸ آذر -۲۰۲۱ One Piece Pirate Warriors 4 (Cloud/Console/PC) – December 9

۱۴۰۰ ۲۳ آذر -۲۰۲۱ Aliens: Fireteam Elite (Cloud/Console/PC – December 14

۱۴۰۰ ۲۳ آذر -۲۰۲۱ Among Us (Console) – December 14

Amogus

۱۴۰۰ ۲۵ آذر -۲۰۲۱ The Gunk (Cloud/Console/PC) – December 16

 

در حالی که نسخه بتای چند نفره Halo Infinite در حال حاضر به راحتی برای بازی در دسترس است، در ۸ دسامبر شاهد خواهیم بود که حالت کمپین مورد انتظار خود را منتشر می کند. مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم آیا کمپین Halo Infinite با هیاهوها مطابقت دارد یا خیر، و مشترکین Xbox Game Pass با قیمت نسبتاً پایینی از این موضوع مطلع خواهند شد.

سپس ۹ دسامبر One Piece Pirate Warriors 4 را به ارمغان می آورد، در حالی که در ۱۴ دسامبر شاهد انتشار دو بازی Xbox Game Pass دیگر خواهیم بود. این شامل بازی تیراندازی Co-op Aliens: Fireteam Elite و بازی کسر اجتماعی Among Us می‌شود که مورد آخر اولین بازی Xbox خود را در Game Pass انجام می‌دهد.

همچنین تایید شده است که The Gunk در تاریخ ۱۶ دسامبر برای Xbox Game Pass عرضه می شود، اگرچه بخشی از دومین دسته از نسخه های جدید برای نیمه دوم ماه خواهد بود. صرف نظر از این، مشترکین Xbox Game Pass بازی های جدید زیادی در ماه دسامبر دارند.

این بود از بازی های جدید گیم پس در اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ اگر از این بازی ها خوشتون اومد حتما نظراتتون رو برامون بنویسید که خیلی بهمون انرژی میده که بازم براتون اخبار مرتبط گیم پس و ماکروسافت و ایکس باکس رو براتون پوشش بدیم.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x