Last Of Us Remake

ریمیک بازی The Last Of Us معرفی شد

بالاخره نسخه نسل نهمی Last Of Us رونمایی شد!

https://dl.gamerima.com/wp-content/uploads/2022/06/PlayStation-Direct-Leaks-The-Last-of-Us-Part-1-PS5-ellie.jpg

ما مدت ها بود که شایعاتی مبنی بر ساخته نسخه ریمیک بازی The Last of Us برای PS5 میشنیدیم، اما الان بلاخره اعلام شد و از سوی پلی استیشن نیز تایید شد. به نظر می رسد این بازی با استفاده از موتور The Last of Us Part 2 ساخته شده است و از ابتدا برای پلی استیشن ۵ بازسازی شده است. ریمیک بازی Last Of Us Part 1 در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای PS5 منتشر میشود.

توسط یکی از کاربران ، پستی که در PlayStation Direct منتشر شد(که الان حذف شده)، و در آن نوشته شده بود: «The Last of Us Part 1 را بخرید و داستان‌گویی احساسی و شخصیت‌های فراموش نشدنی جوئل و الی را تجربه کنید».

https://dl.gamerima.com/wp-content/uploads/2022/06/The-Last-Of-Us-Promotional-Artwork-With-Ellie-And-Joel.webp

در تریلری که امشب منتشر شد، صحنه های بسیاری از بازی اول را نشان می دهد که با کیفیت فوق العاده بالایی بازسازی شده اند. همچنین دارای صداگذاری از جوئل، تامی و الی است. دیدن الیِ بچه عجیبه در نوع خودش!

به نظر می رسد این ریمیک شامل DLC ی Left Behind نیز می شود که روابط عاشفانه دوران کودکی الی با دوستش رایلی را نشان می دهد. این نشان می دهد که Naughty Dog نسب به شخصیت همجنسگرایی الی متعهد است، کاری که با The Last of Us Part 2 به زیبایی انجام داد.

این رونمایی همچنین دارای تصویری از باکس آرت PS5 برای بازی است. بازی‌های The Last of Us داستان الی هستند و این باکس آرت آن را ثابت می‌کند.

The-Last-Of-Us-Ellie

در حالی که برخی افراد درباره اینکه آیا ما حتی به نسخه دیگری از The Last of Us نیاز داریم یا نه بحث می کنند، به خصوص با توجه به اینکه نسخه ریمستر آن در حال حاضر به صورت رایگان در PS5 در دسترس است، اما نمیتوان منکر خوبی داشتن گیم پلی پارت ۲ در نسخه قبلی باشیم.

متأسفانه در تریلر هیچ اشاره‌ای نکرد که گیم پلی یا دیزاین بازی هم آپدیت شده است یا نه. خیلی از طرفداران امیدوارند که این ریمیک به صورت کلی باشد و همه چیز  آپدیت شده باشد، اما خب باید صبر کنیم ببینیم چی میشه.

احتمالاً قرار بود این موضوع در استریم Summer Game Fest امشب منتشر شود، اما زود تر لو رفت!

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x