نسخه Redfall PS5 لغو شد.

نسخه Redfall PS5 لغو شد.

RedFall

در کمال تعجب تعداد کمی از افراد، استودیو Arkane فاش کرد که نسخه PS5 برای Redfall در مرحله ای در حال توسعه بود اما در نهایت لغو شد. 

Redfall

توسعه دهندگان بازی تیراندازی ترسناک Redfall فاش کردند که نسخه PS5 این بازی درحال توسعه بود، اما در نهایت لغو شد. در مصاحبه اخیر با رسانه های فرانسوی، یکی از توسعه دهندگان اصلی Arkane Austin توضیحی ساده و واضح در مورد اینکه چرا Redfall روی PS5 قرار نخواهد گرفت ارائه کرد و این خبر برای رسانه های اجتماعی کمی شوکه کننده بود.

در حالی که فقدان داشتن پورت PS5 ممکن است غافلگیر کننده ترین خبر در مورد این بازی نباشد، پست اخیر هاروی اسمیت، کارگردان بازی از Arkane Austin بیان کرد که Redfall در حال بررسی حذف احتمالی نیاز همیشه آنلاین برای حالت تک نفره است.

در حالی که این گزینه تضمینی نیست و در حال آزمون و خطا هستش و یک ویژگی پس از درست شدن خواهد بود، تیم توسعه Redfall از انتقاد و احتیاط بازیکنانی که به پروژه‌هایی که نیاز به اتصال همیشه آنلاین برای حالت‌های تک‌نفره دارند پشت کرده‌اند آگاه بود. حالت های پخش کننده، مانند تحقیر اخیر توسط Rocksteady’s Suicide Squad: Kill the Justice League. با این حال، چنین خشمی نسبت به Arkane Austin به دلیل نداشتن پورت PS5 برای این بازی وجود نداشت و دلیل آن کمی تعجب آور بود.

طبق مصاحبه ای با IGN France، اسمیت گفت که پورت PS5 این بازی حتی نزدیک به کامل شدن نبود، زیرا به دلیل ZeniMax، شرکت مادر Bethesda و Arkane بود که توسط مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ خریداری شد و به یکی از شرکت های تابعه Xbox Game تبدیل شد.

در نتیجه اسمیت گفت که این تغییر به این معنی است که پس از Deathloop هیچ پروژه پورت PS5 دیگری وجود نخواهد داشت و به تیم Arkane Austin دستور داده شده است که تمرکز بیشتری روی PC، کنسول های Xbox و Xbox Game Pass داشته باشند. Redfall یک انتشار روز اول برای Xbox Game Pass خواهد بود.

Redfall

رسانه‌های اجتماعی از عدم پشتیبانی Redfall از PS5 شوک چندانی نشان نمی‌دهند، و برخی آن را به این امر می‌گویند که یک شرکت تابعه مایکروسافت بیشتر بر روی اکوسیستم خود تمرکز خواهد کرد، مگر اینکه خلاف آن بیان شود. در حالی که اخبار مربوط به Redfall ممکن است بر دیگر عناوین Bethesda مانند The Elder Scrolls 6 تأثیری نگذارد، تنها زمان خواهد نشان داد که آیا عناوینی مانند Redfall و Starfield قرار هست انحصاری Xbox باشند یا خیر.

اگرچه این بازی برای PS5 عرضه نمی‌شود، اما در هنگام راه‌اندازی از قابلیت Nvidia DLSS 3 بر روی PC پشتیبانی خواهند کرد. بین افشای یک پورت لغو شده PS5 و احتمال عقب نشینی یک ویژگی بحث برانگیز، اخبار های زیادی که دور Redfall هستش برای بازیکنان آینده نگر تبدیل به یک تصمیم سخت شده. باید دید که آیا بازیکنان در اولین فرصت ممکن، Redfall را خریداری و بازی خواهند کرد یا شاید با اخبار و اتفاقات جدید اخیرباعث شک و تردید آنها درخرید شود.

Redfall در ۲ می برای PC و Xbox Series X/S عرضه می شود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x