بازگشت به نسخه قدیمی تر بازی BATTLE FIELD

بازگشت به نسخه قدیمی تر بازی BATTLE FIELD

“با افزایش ظرفیت سرور ها توسط EA ، بسیاری از از افراد در حال بازگشت به نسخه قدیمی تر بازی BATTLE FIELD هستند  “

بعد از معرفی بازی آخرین نسخه سری بازی BATTLE FIELD یعنی BATTLE FIELD 2042 در نمایشگاه E3 امسال، شاهد هجوم سیل عظیمی از بازیکن ها به سرور های شرکت EA بودیم که در انتظار نسخه جدید بازی بودند .

بیشتر بازی هایی که در چند سال اخیر و سبک شوتر ارائه شده در جنگ های قدیمی تر مانند جنگ جهانی اول ، جنگ جهانی دوم، جنگ سرد و …. بوده است” اما بر خلاف بازی های دیگر، Battlefield 2042 در طی یک جنگ نزدیک به آینده ، در سال ۲۰۴۲ برقرار است که به صراحت میتوان گفت این سبک از صحنه ها و نبرد های جدید برای آخرین بار در Battlefield 4 مشاهده شده که شاید همین امر باعث بازگشت به نسخه قدیمی تر بازی BATTLE FIELD شده”

battlefield-2042
“نسخه ی جدید بازی یعنی بتلفیلد ۲۰۴۲ شباهت های بسیاری  به نسخه قدیمی تر بازی BATTLE FIELD دارد و تقریبا همان حال و هوا را برای مخاطب تداعی میکند”

 

همین شباهت باعث شده افرادی که نمیتوانند منتظر نسخه جدید باشند و حتی افرادی که سیستم و بودجه کافی برای تجربه ی آخرین نسخه از این سری را ندارند، با شرکت در بخش مولتی پلیر و چند نفره BATTLE FIELD 4 تجربه ای کم و بیش مشابه با آخرین نسخه از بازی داشته باشند .

battlefield4-2
بازگشت به نسخه قدیمی تر بازی BATTLE FIELD

به همین منظور EA از این فرصت استفاده کرده ظرفیت سرورهای بتلفیلد۴ را به صورت چشم گیری افزایش داده تا بازیکنان بتوانند سریع تر و راحت تر به بازی بپردازند.

BATTLE FIELD 4 بازی بسیار زیبا و خوش ساختی است، و قطعا میتوان از آن لذت برد، اما عجیب است که یک بازی قدیمی مانند BF4 که ۸ سال از ساخت آن میگذرد یک بار دیگر محبوب شود .

از دلایل این محبوبیت میتوان به گرافیک خیره کننده و گیم پلی بسیار درگیر کننده و هیجانی بازی اشاره کرد که میتواند پلیر را ساعت ها در جای خود میخکوب کند.

 

امیدوارم لذت برده باشید برای پیگیری جدیدترین اخبار دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x