بازی جدید Blade Runner در راه است

بازی جدید Blade Runner در راه است

بازی جدید Blade Runner در راه است و در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

بازی RPG جدید مبتنی بر جهان Blade Runner سال آینده، درست در چهلمین سالگرد اکران اولین فیلم مجموعه Blade Runner عرضه می شود.

این بازی به لطف Alcon Entertainment و Free League Publishing توسعه داده میشود که با بازی RPG Alien برنده جایزه های زیادی نیز شده است.

بازی Blade Runner: The Roleplaying Game در سال ۲۰۳۷ در لس آنجلس جریان دارد و شما نقش یک Blade Runner را که در واحد تشخیص هویت LAPD کار می کند را بر عهده می گیرید.

بازی جدید Blade Runner در راه است

بازی جدید Blade Runner در راه است و شما در آن در مورد خاطرات افراد ، شخصیت آنها و اینکه آیا آنها انسان هستند یا تکرار کننده تصمیم می گیرید.

از نظر مکانیکی ، بازی با استفاده از موتور Year Zero Engine ساخته شده است که در بازی هایی مانند Alien و Tales from the Loop نیز از آن استفاده شده است.

توماس هورنستام طراح بازی Alien RPG، سکان هدایت Blade Runner را بر عهده دارد و با جو لفاوی و مارتین گریپ که به ترتیب نویسندگی و طراحی هنری بازی را انجام میدهند، همکاری میکند.

بازی Blade Runner شامل گیم پلی تحقیقی و رازآلود است که در آن بازیکنان ابزارهایی برای حل معما های مختلف در دست دارند و باید پرده از حقایق دنیای بازی بردارند.

بازی جدید Blade Runner در راه است

هنگام ماجراجویی در یک شهر که همه جای آن را نور های نئونی و جنایتکاران خطرناک فراگرفته، انتظار داستان گویی های پیچیده و تصمیم گیری های سخت را داشته باشید.

تاریخ انتشار بازی Blade Runner: The Roleplaying Game بیشتر از سال ۲۰۲۲ نخواهد بود و توسعه دهندگان قول داده اند که بازی تا قبل از ۲۰۲۲ روانه ی بازار شود.

با توجه به اینکه بازی جدید Blade Runner در راه است، اگر به دنبال بازی های دیگری شبیه این بازی هستید، میتوان به Marvel Multiverse RPG نیز اشاره کرد که سال آینده وارد بازار خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x