Zendaya در Fortnite X Euphoria Crossover بر می گردد (۲۰۲۲)

Zendaya در Fortnite X Euphoria Crossover بر می گردد

امروز از طریق یک بیانیه مطبوعاتی اعلام شد، Epic Games با HBO Max همکاری می کند تا تعدادی از پیشنهادات انحصاری این سرویس استریم را تبلیغ کند – اولین مورد درام ساختگی دبیرستانی است که اینترنت را طوفان می کند.

رویداد رسمی کراس اوور Fortnite X Euphoria وعده معرفی چندین ویژگی هیجان‌انگیز را به بتل رویال می‌دهد، از جمله شکلک‌های غیرقابل قفل، بسته‌بندی‌های سلاح و البته پوسته‌های منحصربه‌فرد بتل پاس.

Zendaya با بازی در نقش نوجوان مشکل‌دار Rue Bennett، تنها چند ماه پس از اولین حضورش به عنوان MJ در رویداد Spider-Man: No Way Home سال گذشته به فروشگاه اقلام Fortnite بازگشت.

Zendaya را می توان با ۲۸۰۰ V-Bucks، ارز ممتاز بازی، خریداری کرد و ظاهر نامرتب Rue را دارد.

با تکمیل چالش‌های درون بازی، بازیکنان می‌توانند آواتار را با هودی قهوه‌ای قهرمان داستان که از فصل اول سریال شسته نشده است، ارتقا دهند.

در نهایت، می‌توانید ظاهر خود را با Bennett’s Back Bling تکمیل کنید، کوله پشتی پاره‌شده‌ای که مطمئناً توسط Principal Hayes مصادره خواهد شد.

دونالد ماستارد مدیر خلاقیت می گوید: «ما واقعاً می خواستیم دنیای سرخوشی را در بازی خود زنده کنیم.

Zendaya

Mustard در مورد مکان‌های نقشه جدید Moonlight Rollerway و East Highland ادامه می‌دهد: “اولویت شماره یک ما این بود که این مکان‌ها را برای طرفداران نمایش معتبر جلوه دهیم. همچنین می‌خواست این نوجوانان را شبیه به نوجوانان واقعی نشان دهد.

در حالی که طرفداران در سراسر جهان هنوز در مورد واقعی بودن نمایش آموزش آمریکایی بحث می کنند، یک چیز مسلم است: وقتی رویداد کراس اوور Fortnite X Euphoria اواخر هفته آینده راه اندازی می شود، نمی خواهید دیر به کلاس بروید!

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x