ظاهراً Bloodborne Remaster به این زودی ها ساخته نمی شود.2022

ظاهراً Bloodborne Remaster به این زودی ها ساخته نمی شود.۲۰۲۲

Bloodborne

در این دوره از Remake ها و Remaster ها، برخی ممکن است تعجب کنند که Bloodborne چنین چیزی وجود نخواهد داشت.

Bloodborne Remake

در حال حاضر، صنعت بازی های ویدیویی در بحبوحه بازسازی، ریمستر و بازتصور فوران است. با توجه به اینکه بزودی نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 همراه با دیگر این قبیل مانند Dead Space و The Last Of Us: Part 1 عرضه می شود، فرصت استفاده از فناوری جدید و تکنیک های توسعه مدرن تر برای احیای بازی های قدیمی هرگز طلایی تر از این نبوده است. Bloodborne عنوان دیگری است که برخی فکر می‌کنند می‌تواند با بازی بازسازی‌شده انجام دهد، اما هر چقدر طرفداران آن را دوست داشته باشند، به نظر می‌رسد که این اتفاق نمی‌افتد. حداقل فعلا نه.

این بر اساس توییت جیسون شرایر، روزنامه‌نگار مشهور بلومبرگ است. اخیراً، او به شخصی در توییتر پاسخ داد که از او پرسیده بود که چه زمانی اطلاعاتی در مورد یک ریمستر فرضی Bloodborne درز می کند. شرایر به سادگی پاسخ داد که نمی تواند “آنچه وجود ندارد” را افشا کند. این باعث شده است که افراد در نظرات متقاعد شوند که چنین ریمستری در کار نیست.

در حالی که نه توسعه‌دهنده FromSoftware و نه ناشر سونی هرگز تایید نکرده‌اند که بازی در حال بازسازی است، اما مانع از انتشار شایعات نشد. سال گذشته، برخی از طرفداران شروع کردند به این باور که نسخه ریمستر شده Bloodborne در حال توسعه است و توسط Bluepoint Games هدایت می‌شود که روی پروژه‌هایی مانند Uncharted: The Nathan Drake Collection و Metal Gear Solid: HD Collection کار کرده‌اند. اگرچه طرفداران ممکن است از پاسخ شرایر ناامید شوند، اما به این معنی نیست که بازی در مقطعی بازسازی نخواهد شد، اما ظاهراً در حال حاضر هیچ برنامه رسمی وجود ندارد.

Bloodborne Remake

به عنوان یک عنوان انحصاری PS4، متاسفانه بسیاری از گیمرها بازی Bloodborne را از دست دادند. این یک عنوان انحصاری پلی استیشن است که برخی دوست دارند آن را برای PC و همچنین PS5 ببینند. همانطور که این بازی محبوب است و از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۵ تاکنون بوده است، احتمالاً طرفداران زیادی در آنجا وجود دارند که از این فرصت برای بازی یکی از معتبرترین نسخه های نسل قبلی FromSoftware لذت می برند.

با تبدیل شدن Elden Ring به یکی از بازی‌های دارای بالاترین امتیاز، فرمول Soulsborne همچنان محبوبیت خود را نشان می‌دهد. برخی ممکن است ناامید شوند که ریمستر Bloodborne، حداقل برای آینده قابل پیش‌بینی، محتمل به نظر نمی‌رسد. سپس، برخی ممکن است احساس کنند که بازی همانطور که هست خوب است و نیازی به اصلاح بصری ندارد. در هر صورت، احتمالاً بسیاری موافقند که این بازی در هیچ سیستم دیگری به جز PS4 در دسترس نیست، به این دلیل است که سازنده به سادگی پول روی میز می گذارد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Bloodborne هم اکنون برای PS4 در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x