کمپین Halo Infinite Co-op با تاخیر مواجه می شود.

کمپین Halo Infinite Co-op با تاخیر مواجه می شود.(۲۰۲۲)

Halo Infinite

با وجود شایعاتی مبنی بر اینکه کمپین همکاری برای Halo Infinite در ۱۱ جولای راه اندازی خواهد شد، ۳۴۳ Industries به طرفداران اطلاع می دهد که اینطور نیست.

Halo infinite co op

 

هنگامی که Halo Infinite برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شد، طرفداران این مجموعه علمی تخیلی متوجه شدند که برخی از عناصر مورد انتظار بازی وجود ندارند. مواردی مانند Elites قابل بازی، ترورهای چندنفره و موارد دیگر در دیگر عناوین Halo ظاهر شده بودند اما به طور قابل توجهی در Halo Infinite وجود نداشتند.

با این حال، از زمانی که بازی برای اولین بار راه اندازی شد، توسعه دهنده ۳۴۳ Industries به طور مداوم به روز رسانی های جدیدی را برای بهبود تجربه برای بازیکنان ارائه می دهد، و همچنین قول داده است که بسیاری از ویژگی هایی که در زمان راه اندازی گم شده اند، در جایی پایین تر باز خواهند گشت.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های گم شده برای طرفداران عدم وجود یک کمپین همکاری در Halo Infinite بود. بازی کردن داستان اصلی یک بازی Halo با یک دوست برای بیش از یک دهه یکی از ویژگی های این فرنچایز بود، و در Halo 3 به نظر می رسید که بازی تقریباً انتظار داشت که بازیکن یک دوست همراه در بازی خود داشته باشد، زیرا در آن گنجانده شده بود. داور به عنوان یک شخصیت ثانویه. پس از آن، طرفداران Halo وقتی متوجه شدند که Halo Infinite یک تجربه کمپین همکاری خواهد داشت، با تاریخ انتشار نسخه بتا یا “آزمایش پرواز” برای جولای ۲۰۲۲، خیالشان راحت شد.

به نظر می رسد که ۳۴۳ Industries برای تاریخ انتشار این بتا چندان مشخص برنامه ریزی نکرده است. به گفته برایان جرارد، مدیر انجمن ۳۴۳، تیم هنوز در حال کار بر روی “ساخت پرواز” برای کمپین همکاری Halo Infinite است و انتشار هدفمند در ۱۱ جولای به تعویق افتاده است. هنوز برنامه‌هایی برای عرضه نسخه بتای Co-op در این هفته وجود دارد، اما در حال حاضر هیچ وعده‌ای مبنی بر زمان جدید و مشخصی برای انتشار آن وجود ندارد.

Halo infinite co op

جرارد همچنین توضیح داد که تاریخ ۱۱ جولای هرگز انتظار محکمی برای زمان انتظار بتای کمپین Halo Infinite نبود. در عوض، تیم امیدوار بود که بتواند آن را تا آن زمان کار کند، اما اخیراً مشکلاتی را کشف کرده بود که مانع از انتشار بیلد فعلی می شد. همانطور که گفته شد، تیم ۳۴۳ هنوز در حال کار بر روی نسخه بتا است، اما به نظر می رسد که طرفداران ممکن است کمی بیشتر منتظر بمانند تا بتوانند داستان Halo Infinite را با یک دوست آزمایش کنند.

جرارد بیان نکرد که آیا این تاخیر بر راه اندازی کامل کمپین همکاری Halo Infinite در ماه آگوست تأثیر می گذارد یا خیر، چیزی که برخی از طرفداران از قبل انتظار دارند که به تعویق بیفتد. او گفت که کار بر اساس “روز به روز” انجام می شود، به این معنی که تمرکز در حال حاضر به طور کامل بر روی ارائه یک بتا کاری است. برخی از طرفداران خوشحال خواهند شد که منتظر بمانند تا مطمئن شوند که بتای کمپین همکاری Halo Infinite صیقلی شده است، در حالی که برخی دیگر هنوز از اینکه این ویژگی در زمان راه اندازی بخشی از بازی نبوده است، ناامید هستند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Halo Infinite هم‌ اکنون برای PC, Xbox One, Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x