Bobylon

امتیازات بازی Bobylon’s Fall

بازی Bobylon’s Fall منتشر شد و بازخورد های خوبی رو به رو نشد

مبارزه با هک اند اسلش PlatinumGames توسعه دهنده تحسین شده را در Bobylon’s Fall با حداکثر ۳ بازیکن دیگر تجربه کنید یا در این RPG اکشن همکاری تیمی یا به تنهایی در بازی شرکت کنید.

امتیازات منتشر شده تا به الان به این شرح است که میانگین این ها در سایت متاکریتیک ۴۱ شد:

Gamers Heroes: امتیاز ۸۰ از ۱۰۰

زمان من با Bobylon’s Fall زمان عجیبی بود. من به یاد نمی آورم که هرگز از یک بازی به شدت متنفر باشم، فقط لحظاتی بعد عاشق آن بازی شدم. ماهیت رضایت مندی تجربه راهی است که ارزش پیمودن آن را دارد، اما سوزاندن آهسته برای همه مناسب نیست.

BBF (1)

Destructoid: امتیاز ۵۰ از ۱۰۰

اساس کار وجود دارد، و من شک ندارم که اگر عناصر فریمیوم را نداشت، این یک بازی قوی‌تر بود که از طریق دهان به دهان به طرفداران اکشن منتشر می‌شد.

Twinfinite: امتیاز ۴۰ از ۱۰۰

مشکل واقعی Bobylon’s Fall این است که هیچ احساس هویتی ندارد. هیچ چیز آن را از بازی‌هایی مانند آن متمایز نمی‌کند، و فقط به عنوان یک مقایسه ضعیف با سایر بازی‌های رایگان نشان می‌دهد. Bobylon’s Fall به نظر می رسد که برای علامت زدن یک جعبه ساخته شده است، زیرا بسیار خالی است و به هم سیلی زده است. سطوح کاتر کوکی فقط به شما کمک می کند که شما را خسته کنند، زیرا فقط می خواهید از طریق ماموریت های اصلی که تقریباً تنها راه شما برای انجام بازی هستند، بگذرید.

BBF (2)

Attack of the Fanboy: امتیاز ۴۰ از ۱۰۰بد

تصاویری تیره، طراحی بی‌نظیر سیاه‌چال، گیم‌پلی خسته‌کننده، طراحی عالی و یک موسیقی متن قاتل را تحت الشعاع قرار می‌دهد، و این کار را به یک بازی طاقت فرسا تبدیل می‌کند و تجربه را به شدت کاهش می‌دهد. هیچ راهی با حسن نیت وجود ندارد که بتوان این عنوان را به عنوان یک عنوان با قیمت کامل توصیه کرد، اما در آینده، اگر اشتباهات بسیاری را که در حال حاضر در بازی وجود دارد بهبود بخشند، می‌توان آن را به همان چیزی تبدیل کرد که در ابتدا به نظر می‌رسید.

God is a Geek: امتیاز ۳۰ از ۱۰۰

اینکه Bobylon’s Fall از پلاتینیوم گیمز می آید، شاید بزرگترین شگفتی در اینجا باشد. یک اسلش هک پیش پا افتاده و بدون الهام بدون تخیل یا شخصیت.

BBF (3)

VGC: امتیاز ۲۰ از ۱۰۰

هیچ کس نیست که ما Bobylon’s Fall را به او توصیه کنیم. از نظر بصری قدیمی است، به طور مداوم کسل کننده است و دارای متوسط ترین مبارزات PlatinumGames است که می توانیم به خاطر بسپاریم. بر روی کاغذ، مفهوم بازی مانند این که در سبک امضای استودیو است، جذاب است، اما متأسفانه چیزی در مورد درخشش پلاتینیوم وجود ندارد که در Bobylon’s Fall مشهود باشد.

 

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی NieR Replicant دنباله که ای که پیش درآمد یک شاهکاره

نوشته های مرتبط

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x