رویداد معرفی call of duty vanguard

رویداد معرفی call of duty vanguard

این آخر هفته رویداد معرفی call of duty vanguard در داخل بازی call of duty warzone رخ داد که امروز اومدیم به طور خلاصه بگیم که داخل این رویداد چه اتفاقی افتاد.

از بین رفتن قطار verdansk

چند روز قبل از رویداد معرفی call of duty vanguard قطاری که در داخل بازی warzone قرار داشت منفجر و از ریل خود خارج شده بود،این کار برای این بود که در داخل رویداد، شما با قطاری ساخته جنگ جهانی دوم مبارزه قرار بود بکنید و این قطار باعث از بین رفتن قطار verdansk شده بود.

مبارزه با یک قطار

در این رویداد شما قابل کشتن کسی در بازی نیستید چون همانطور که بازی هنگام رویداد معرفی call of duty vanguard می گوید این یک عملیات مشترک حساب شده و تنها ماموریت شما از بین بردن قطار است.
شما این رویداد را با جمع شدن داخل یک پل و کاشتن c4 شروع می کنید (از آنجایی که همه باید این کار رو بکنند یک شلوغی خاصی داخل بازی ایجاد شد همانطور که در تصویر می بینید)

پس از آن باید منتظر باشید تا قطار از داخل این تونل رد شده و شما c4 ها خود از بین ببرید.

دنبال کردن قطار و استفاده از carepackage ها


از آنجایی که این یک قطار آهنی بوده چند تا c4 آنرا از بین نبرده پس شما و ۳۹ نفر دیگری که داخل بازی هستید به دنبال قطار افتاده و با هرچیزی که در اثر برخورد با قطار منفجر شده را به سمت قطار پرت و یا شلیک می کنید از RPG تا c4.

بعد از مقداری ضربه خوردن قطار شروع به مقابله با شما می کند و با شروع به تیراندازی سمت شما سعی می کند حملات شمارا آرام تر کند (جای نگرانی نیست چون شما با مردن respawn می شوید).

در رویداد معرفی call of duty vanguard همزمان با حملات به سمت قطار،گاهی اوقات care package هایی به سمت زمین آمده که در داخل آن سلاح هایی هستند که بیشتر به قطار آسیب می زنند مثل grenade launcher و minigun.

پس از از بین بردن تفنگهایی که در بالای واگنهای قطار قرار داشت شما می توانید به سمت جلوی قطار تیر زده و آن را برای همیشه از بین ببرید.

حملات هوایی

پس از بین بردن قطار به شما می گویند که کار آنها با شما تمام نشده و شما صدای آژیر جنگی را می شنوید پس از آن فقط کافیست که به سمت بالا نگاه کنید.

در اینجا تنها کاری که می توان کرد این است که فرار کنید چون که این هواپیماهای بمب افکن شروع به ریزش بمب کرده و شما چیزی برای مقابله با آنها را ندارید.

پخش تریلر call of duty vanguard


پس از فرار کردن در آخرین لحظه ای که محیطی امن برای سنگر گرفتن پیدا کرده اید موشکی به نزدیکی شما برخورد کرده و شما باری دیگر مجبور به نگاه کردن به سمت بالا می شوید. پس از آن تصویر شما سیاه شده و با صدای یک موشک تریلر call of duty vanguard پخش شده.
در ادامه با این تریلر جذاب با ما همراه باشید:

همانطور که مشاهده کردید بازی call of duty vanguard در تاریخ ۵ نوامبر برای کنسول های ps4,ps5,xbox one,xbox series x/s و کامپیوترهای شخصی قرار می گیرد

بدست آوردن جوایز برای شرکت در رویداد معرفی call of duty vanguard


در این رویداد شما و تیمتان به اندازه ای که گفته شده به قطار آسیب بزنید باعث جمع شدن امتیاز شده که با آن می توانید جوایزی که در عکس زیر مشاهده می کنید را بدست آورید:

این بود نگاهی به رویداد معرفی call of duty vanguard اگر از این مقاله خوشتان آمده نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و یا اگر دنبال اخبار جدید بازی ها هستید به اینجا بروید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x